کاردانو طبق یک معیار، نسبت به بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها برتری دارد


کاردانو طبق یک معیار، نسبت به بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها برتری دارد

رمز ارز شبکه کاردانو، ADA، اکنون در رتبه 7 بازار و پایین‌تر از BTC و ETH است، اما همچنان پروژه کاردانو یک برتری مهم نسبت به بیت کوین و اتریوم دارد.شرکت تجزیه و تحلیل سانتیمنت (Santiment) اخیرا در یک بررسی به رشد مداوم اکوسیستم بلاک چینی غیر متمرکز...

رمز ارز شبکه کاردانو، ADA، اکنون در رتبه 7 بازار و پایین‌تر از BTC و ETH است، اما همچنان پروژه کاردانو یک برتری مهم نسبت به بیت کوین و اتریوم دارد.

شرکت تجزیه و تحلیل سانتیمنت (Santiment) اخیرا در یک بررسی به رشد مداوم اکوسیستم بلاک چینی غیر متمرکز کاردانو اشاره کرد، چرا که این پروژه چند رقیب مهم را کنار زده است.

در یک پست وبلاگی جدید، سانتیمنت به تعداد قابل توجه ریپازیتوری‌های کاردانو در گیت هاب اشاره کرد که حتی در مقایسه با اتریوم بیشتر است. پروژه کاردانو در گیت هاب نسبت به بلاک چین فلو، پولکادات و کوساما نیز تعداد مخازن بیشتری دارد. این یک برتری برای کاردانو است، چرا که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان حجم فعالیت بسیار زیادی روی کد منبع این پروژه دارند.

بر اساس تجزیه و تحلیل سانتیمت از تعداد کامیت‌ها، میزان تعامل بین برنامه‌نویسان و دیگر موارد، کاردانو توسعه‌یافته‌ترین پروژه در دنیای کریتو محسوب می‌شود. گفتنی است در این ارزیابی، به‌روزرسانی‌های معمول از سوی بخش‌های مختلف تیم توسعه حذف خواهند شد تا فقط توسعه‌‌های مرتبط لحاظ شوند.

کاردانو طبق یک معیار، نسبت به بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها برتری داردکاردانو طبق یک معیار، نسبت به بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها برتری دارد

مدیر ارشد فناوری سانتیمنت درباره اهمیت ردیابی میزان فعالیت تیم‌های توسعه پروژه‌های کریپتویی در گیت هاب گفت زمان توسعه‌دهندگان یک منبع نسبتا گران است. حال اگر یک پروژه خاص تعداد زیادی توسعه‌دهنده و برنامه‌نویس در اختیار داشته باشد که زمان و مهارتشان را به آن اختصاص داده‌اند، می‌توان چند نتیجه‌گیری کرد:

این افراد به آینده موفق پروژه اعتقاد و ایمان دارند.پروژه به زودی چند قابلیت جدید معرفی می‌کند.احتمال کلاهبرداری پروژه بسیار پایین است.

با در نظر گرفتن اهمیت میزان فعالیت توسعه‌دهندگان در گیت هاب، اکنون کاردانو دارای یک برتری مهم نسبت به دیگر رقبا مخصوصا اتریوم، سولانا و پولکادات است.

اگرچه در مقایسه با سولانا و مخصوصا اتریوم، تا امروز تعداد بسیار کمتری اپلیکیشن غیر متمرکز روی بلاک چین کاردانو ایجاد شده و مقدار ارزش کل قفل شده (TVL) در این اکوسیستم پایین است، اما فعالیت مستمر توسعه‌دهندگان نشان می‌دهد کاردانو به زودی تبدیل به بستری بسیار جذاب برای سازندگان نرم افزارهای غیر متمرکز خواهد شد.

به لطف این بهبودها، احتمالا قیمت ارز دیجیتال کاردانو تا سال ۲۰۲۵ هفت برابر خواهد شد! جالب است بدانید این یکی از بدبینانه‌ترین پیش‌بینی‌ها برای رمز ارز ADA است و عده زیادی از تحلیلگران، ارقام به مراتب بالاتری برای آن در آینده‌ای نزدیک متصور هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی