حسین زاجکانی‌ ها درگذشت


رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی درگذشت حسین زاجکانی‌ها نماینده اسبق قزوین و رئیس اسبق سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در دهه ۸۰ شمسی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن...

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی درگذشت حسین زاجکانی‌ها نماینده اسبق قزوین و رئیس اسبق سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در دهه ۸۰ شمسی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا للّه وإنّا إلیْه راجعون

با کمال ناباوری در زمانی که همه داغدار درگذشت هموطنان عزیزمان در حوادث جوى اخیر در کشور بودیم، خبر درگذشت انسان اخلاق مدار و پاک نهاد "مرحوم حاج حسین زاجکانی ها" موجب تأسف و تأثر گردید.

مرحوم زاجکانى ها انسانی ولایت‌مدار و مدیرى خدمتگزار و شایسته بودند که نقش آفرینى و خدمات اثرگذار ایشان در جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران بویژه در کسوت رئیس سازمان داوطلبان برای همیشه در اذهان ماندگار خواهد

اینجانب این مصیبت و وداع ناباورانه را به تمامى همکاران در جمعیت هلال احمر، خانواده مکرم ایشان و همه آشنایان آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض نموده، برای روح بلند آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارم.

دکتر پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا