پرسپولیس مهاجم جدید خود را انتخاب کرد!


پرسپولیس مهاجم جدید خود را انتخاب کرد!

باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی خود سیاست جالبی دارد.

جذب مهاجم خارجی به یک کلاف سردرگم برای باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است. ابتدا باشگاه پرسپولیس یک ماهی معطل جذب کاسیانو دیاز شد اما در نهایت مصدومیت این بازیکن در تمرینات ویزلا باعث شد تا جذب این مهاجم منتفی شود. بعد از این صحبت از جذب یک مهاجم از سری بی برزیل مطرح شد و از روز گذشته نام‌های زیادی در این خصوص رسانه‌ای شد که البته هیچکدام تایید نشد.

در این خصوص بد نیست بدانید که باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم مدنظرش سیاست سکوت را در پیش گرفته است. شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات با یکی از مهاجمان مدنظر پرسپولیس انجام شده و ممکن است این خبر ظرف یکی، دو روز آینده رسما اعلام شود. با توجه به تجربیات بد پرسپولیسی‌ها از لو رفتن نام بازیکنان مدنظرشان در نقل‌وانتقالات، مدیران باشگاه پرسپولیس در پروسه جذب این مهاجم برزیلی سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند تا پس از نهایی شدن پروسه انتقال نام بازیکن مدنظرشان را از رسانه رسمی این باشگاه اعلام کنند.

پرسپولیس مهاجم جدید خود را انتخاب کرد!

پس از نهایی شدن جذب این مهاجم برزیلی قرار است باشگاه پرسپولیس برای جذب دومین بازیکن و مهاجم خارجی خود هم اقدام کند تا به این ترتیب خط حمله سرخپوشان تقویت شود و خیال یحیی گل‌محمدی از خط آتش تیمش راحت شود. در همین خصوص ظاهرا باشگاه پرسپولیس بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار برای جذب دو مهاجم خارجی مد نظر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در