آیا عشق سابق باز می گردد؟


آیا عشق سابق باز می گردد؟

وقتی کسی را دوست دارید ، به شدت مراقب او هستید و به او محبت میکنید. اما بنا به دلایلی او دیگر به شما توجه نمیکند و شما را ترک میکند !

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت طلا، وقتی کسی را دوست دارید ، به شدت مراقب او هستید و به او محبت میکنید. اما بنا به دلایلی او دیگر به شما توجه نمیکند و شما را ترک میکند . شکست عشقی خصوصا وقتی از آن رابطه مدت زمان زیادی هم گذشته باشد ، بسیار سخت است. اگر با نتوانید در ذهنتان این رابطه را برای همیشه تمام کنید، همیشه در انتظار برگشت او می مانید. اما آیا او بازهم برمیگردد؟ چرا این اتفاق می افتد؟

شما با شخصی بهتر از او در رابطه هستید

علاقه هم تقلیدی است و هم رقابتی. تقلیدی یعنی ما آن چیزی را که دیگران دوست دارند دوست داریم. علاقه رقابتی به این شکل است که ما می‌خواهیم آنچه را که دیگران دوست دارند از آنها بگیریم، تا نشان بدهیم ما بیشتر لیاقت آن را داریم.

وقتی در یک رابطه هستید و طرد میشوید، آن شخص شما را دوست ندارد اما وقتی با شخص دیگری دوست میشوید، او احساس میکند شخص با ارزشی را در زندگی از دست داده و اینجاست که علاقه رقابتی شکل میگیرد.

چرا پسری که رفته برمیگرده؟

احساس مالکیت

وقتی کسی که در گذشته شما را ترک کرده است، متوجه می شود که شما با کسی بهتر از او هستید، تعجب می کنند که شما چه ویژگی خاصی داشته اید که او به آن توجه نکرده است. علاقه رقابتی او آغاز می شود و احساس مالکیت میکند. او میخواهد به هر قیمتی شما را از شخص جدید، پس بگیرد.

واقعیت اینجاست که او واقعاً شما را نمی خواهد و فقط میخواهد ثابت کند که شما او را بیشتر از دیگری دوست دارید.

وضعیت مالی

رابطه شما بخاطر وضعیت نامناسب مالی شما، تمام شده است.اما وقتی او متوجه میشود که شما یک شغل عالی پیدا کردید، لباس های زیبا میپوشید و با دوستانتان تفریح میکنید، با شما تماس میگیرد تا شما و رابطه اش را دوباره برگرداند.

این اتفاق برای خانم ها هم می افتد

او شما را بخاطر اینکه کمی چاق بودید و با دوستان خوبی ارتباط نداشتید ، شما را ترک کرده است. اما هنگامی که وزنتان را کم کردید، اوعکس های شما را در اینستاگرام میبیند و از اینکه در کنار شما نیست پشیمان میشود .

اگر او شما را در شرایط سخت رها کرده است و به شما کمکی نکرده ، شما هم او را رها کنید و به آن رابطه برنگردید زیرا در شرایط دیگر او بازهم شما را رها میکند.

پشیمانی

یکی از دلایل اصلی بازگشتن او این است که متوجه شده اشتباه کرده و پشیمان است. گاهی اوقات، افراد به این دلیل که احساس می کنند گزینه های بهتری دارند، شما را ترک می کنند. اما بعد از مدتی متوجه می شوند که الماس خودشان را بخاطر سنگ های دیگر از دست داده اند و پشیمان میشوند.

چرا پسری که رفته برمیگرده؟ اثبات علاقه شما به خودشان

این یکی از سمی ترین دلیل هایی است که باعث میشود یک نفر پیش شما بازگردد. او وقتی در یک رابطه است و توجه و عشقی که نیاز دارد را دریافت نمیکند با شما صحبت میکند تا به خودش ثابت کند که شما هنوزهم او را دوست دارید . او نیازش به عشق و توجه را از طریق صحبت کردن با شما، ارضاء میکند.

پیدا نکردن کسی بهتر از شما

وقتی او متوجه میشود که شما بهتر از دوست یا همسر جدیدش هستید تلاش میکند، برگردد و رابطه جدیدش را با شما بسازد . اما فراموش نکنید کسی که شما را بخاطر یک شخص دیگر ترک کرده ، ممکن است بازهم شما را بخاطر یک شخص دیگر ترک کند.

وقتی کسی بعد از ترک کردن شما سعی می کند پیش شما برگردد، مهم ترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که "چرا برمی گردد؟"

افراد به دلایل خودخواهانه ، مانند پول، تایید اجتماعی، بلاتکلیفی و غیره سعی می کنند به زور وارد زندگیتان شوند و این انتخاب شماست که تصمیم بگیرید با آنها چه کنید.

منبع: سایت طلا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا