در انتظار رویت کاپیتان آبی با پیراهن قرمز/ با کدام جمله از وریا خداحافظی می‌کنید؟(نظرسنجی)


در انتظار رویت کاپیتان آبی با پیراهن قرمز/ با کدام جمله از وریا خداحافظی می‌کنید؟(نظرسنجی)

رسمیت یافتن قرارداد وریا غفوری با فولاد یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات پیش‌فصل را به سرانجام رساند.

به گزارش "ورزش سه"، این یک موقعیت نه چندان استثنایی در فوتبال است؛ وقتی که یک بازیکن با همه بزرگی یا محبوبیت و با ریشه قوی در یک باشگاه به پایان کار خود نزدیک می‌شود. این مساله اگرچه درباره وریا ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد اما سرانجام برای او رقم خورد تا غفوری هم به خیل چهره هایی بپیوندد که برخلاف علاقه هواداران تیم شان را ترک می‌کنند.

به نمونه های خارجی کاری نداریم اما در استقلال می‌شود به بازیکنانی مثل ناصر حجازی، دروازه بان پیشین و افسانه‌ای آبی ها اشاره کرد. البته استقلال در دهه های گذشته مهره‌های باسابقه دیگری هم داشته که دیدن‌شان در تیم‌های دیگر برای هواداران بهت برانگیز بوده است. چهره‌هایی مثل شاهرخ بیانی که در اوج فوتبال پیراهن ذوب‌آهن را برتن کرد تا اندکی از عقب ماندگی مالی خود را در فوتبال جبران و با ترک رقابت‌های باشگاهی تهران مدتی در لیگ فوتبال اصفهان بازی کند.

در انتظار رویت کاپیتان آبی با پیراهن قرمز/ با کدام جمله از وریا خداحافظی می‌کنید؟(نظرسنجی)

همچنین جعفر مختاری‌فر(شموشک)، صادق ورمزیار(سایپا) و... دیگرانی بودند که برای طرفداران استقلال سخت بود که هضم کنند این کاپیتان های باسابقه و محبوب در لباس تیم دیگری به میدان رفته باشند.

به هر حال فعلا و به صورت موقت ماجرای وریا غفوری و استقلال به پایان رسیده است. دیگر باید غفوری را باید لباس بنفش تمرینی فولاد و کیت زرشکی رنگ شاگردان نکونام در لیگ تماشا کنیم. چه خوب است که او در این فصل با انگیزه و آمادگی بیشتر به همه اثبات کند که جدایی اش از استقلال نادرست بوده و با وجود تجربه طولانی اش در فوتبال هنوز آینده به وی تعلق دارد.

جدا از این‌ها اما وریا شخصیتی محبوب در بین طرفداران استقلال است و با هر شرایطی بخشی از خاطرات و تکه‌ای از قلب آنها باقی خواهد ماند.

در انتظار رویت کاپیتان آبی با پیراهن قرمز/ با کدام جمله از وریا خداحافظی می‌کنید؟(نظرسنجی)همه این‌ها مقدمه ای بود برای پرسیدن این سوال که به عنوان هوادار استقلال با چه کلماتی از وریا غفوری خداحافظی می‌کنید. عبارتی که در ذهن دارید را برای ما بنویسید. کاپیتان غفوری آنها را خواهد خواند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن