کامل ترین بیوگرافی مرتضی جعفرزاده + لیست تمام آهنگ ها


اگر تاکنون آهنگ‌های مرتضی جعفرزاده را شنیده باشید، حتما علاقمند شده‌اید که با بیوگرافی مرتضی جعفرزاده و همچنین موزیک هایی که تاکنون منتشر کرده است آشنا شوید.

اگر تاکنون آهنگ‌های مرتضی جعفرزاده را شنیده باشید، حتما علاقمند شده‌اید که با بیوگرافی مرتضی جعفرزاده و همچنین موزیک هایی که تاکنون منتشر کرده است آشنا شوید. مرتضی جعفرزاده خواننده‌ای محلی است و موسیقی محلی را دنبال می‌کند. او از همان ابتدای دوره جوانی خود کار موسیقی را شروع کرد و با یادگیری ساز دوتار، آرام آرام وارد عرصه موسیقی شد. به گونه‌ای که در مدت زمان کمی توانست به یکی خوانندگان خوب کشورمان تبدیل شود. ما در ادامه این مطلب بیشتر به زندگی نامه مرتضی جعفرزاده پرداخته و لیست آهنگ‌هایی که وی تاکنون منتشر کرده را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کامل ترین بیوگرافی مرتضی جعفرزاده + لیست تمام آهنگ ها

بیوگرافی مرتضی جعفرزاده

مرتضی جعفرزاده کرمانجی متولد سال 1365 در شهر شیروان است. او در سن 20 سالگی مدرک فوق دیپلم خود را از دانشگاه دریافت کرد و پس از آن اقدام به یادگیری موسیقی کرد. اولین سازی که مرتضی جعفرزاده یادگیری آن را شروع کرد ساز دوتار بود که راه ورود وی را به عرصه موسیقی هموار کرد. باقی ماندن و موفق شدن در عرصه پررقابت موسیقی کار بسیار سختی است. با این حال بیوگرافی مرتضی جعفرزاده به ما میگوید که او با تلاش و پشتکار توانسته است در این حوزه موفق شود.

خانواده و اساتید

در زندگی نامه مرتضی جعفرزاده، نکته حائز اهمیت تشویق خانواده وی است. جعفرزاده دارای خانواد‌ه‌ای اهل هنر است و پدر و پدربزرگ او دو تار می‌نواخته‌اند. بنابراین او نیز در ادامه راه آن‌ها، این ساز را برای استقبال از موسیقی و قدم گذاشتن در این راه انتخاب کرده است. غیر از خانواده، اساتیدی که مرتضی جعفرزاده در خدمت آن‌ها آموزش دیده است نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین از اساتید ماهر و زبردستی که او افتخار شاگردی آن‌ها را داشته است، حضور و بالندگی چنین خواننده‌ای انتظار می‌رود.

سبک موسیقی مرتضی جعفرزاده

کامل ترین بیوگرافی مرتضی جعفرزاده + لیست تمام آهنگ ها

نمی توان از بیوگرافی مرتضی جعفرزاده نوشت و به سبک موسیقی او اشاره نکرد. در ابتدا او کار موسیقی را به سبک محلی کرمانجی آغاز کرد تا بتواند موسیقی منطقه زندگی خود، یعنی کرمانج، را زنده کند و به ماندگاری آن کمک نماید. یکی از مواردی که توانسته در موفقیت مرتضی جعفرزاده نقش داشته باشد آن است که او خودش متن تمام آهنگ‌هایش را سروده است. ویژگی دیگری که در رابطه با خوانندگی مرتضی جعفرزاده می‌بینید آن است که او هیچگاه از دیگران تقلید نکرده است. زیرا همان‌طور که اشاره کردیم، او خودش اقدام به نوشتن شعرهایش می کند و سپس آن‌ها را به موسیقی تبدیل می‌کند.

زمان آغاز به کار

در زندگی نامه مرتضی جعفرزاده باید به این نکته اشاره کرد که آغاز کار او در سال 1391 و با ارائه آلبوم ولات بود. این آلبوم توسط شبکه 2 قوچان معرفی شد و مخاطبان استقبال خوبی از آن کردند. به دلیل علاقمندی مخاطبان به کارهایش، مرتضی جعفرزاده توانست آلبوم بعدی را در سال 1393 به نام مزگین منتشر کند و به‌عنوان خواننده‌ای محبوب معرفی شود. در سال 1394 نیز وی موفق به ارائه آلبوم زندانی شد که به‌عنوان یکی از بهترین آلبوم‌های او به شمار می‌آید. در سال 1395 مرتضی جعفرزاده آلبوم بریندار را به بازار عرضه کرد که آلبومی متفاوت به‌شمار می‌آمد و توانست بر محبوبیت این خواننده بیفزاید.

آهنگ‌ها

از جمله آهنگ‌های مرتضی جعفرزاده می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

نفس نفس ساقی بریز میرم دریا. خسته. منتظر نزن بارون بمیرم داداشی جدایی کوچه به کوچه شهر به شهر مگری دلا من عاشقت شدم امان از روزگار دلواپس جیران برگرد دوای زخمام یالان دنیا زندانی درد کاری چاوله ره مادر

اجراها و کنسرت‌ها

یکی از کارهایی که مرتضی جعفرزاده از ابتدای فعالیت خود انجام می‌دهد، خواندن آهنگ در مجالس عروسی است که باعث می‌شود شور و نشاط خاصی به این مجالس بخشیده شود و مردم نیز بیشتر با آهنگ هایش آشنا شوند. غیر از این اگر بخواهیم در بیوگرافی مرتضی جعفرزاده اشاره‌ای به برگزاری کنسر‌ت‌هایش داشته باشیم، باید گفت کنسرت تا حد زیادی می‌تواند در جذب مخاطب نقش داشته باشد و باعث نشاط مردم شود. زیرا در کنسرت مردم به ‌راحتی می‌توانند به‌صورت زنده به آهنگ‌های خواننده مورد علاقه خود گوش دهند. به‌همین دلیل است که تمامی خوانندگان سعی می‌کنند کنسرت‌هایی را در شهرهای مختلف برگزار نمایند.

کامل ترین بیوگرافی مرتضی جعفرزاده + لیست تمام آهنگ ها

از آنجا که مرتضی جعفرزاده یکی از خوانندگان محبوب کشورمان به‌شمار می‌آید، در طی این سال‌ها تلاش کرده است تا با اجرای کنسرت در شهرهای مختلف ارتباط نزدیک‌تری را با مخاطبان و علاقمندان خود برقرار کند. تمامی کنسرت‌های مرتضی جعفرزاده در اغلب شهرها با قیمت مناسبی برگزار می‌شود. بنابراین بیشتر مردم می‌توانند با شرکت در این کنسرت‌ها، لحظات خوش و فرح‌بخشی را با دوستان و خانواده‌ خود سپری کنند. با توجه به آنچه در خصوص زندگی نامه مرتضی جعفرزاده بیان کرده‌ایم، وی توانسته است در مدت یک دهه فعالیت خود کارنامه‌ای عالی را از حرفه موسیقی خود بر جای بگذارد.

دانلود آهنگ‌های مرتضی جعفرزاده

پس از پرداختن به بیوگرافی مرتضی جعفرزاده، لازم است بگوییم که شما می‌توانید در سایت موزیک بیار دانلود آهنگ های مرتضی جعفرزاده را با دو کیفیت 320 و 128 انجام دهید. برای این کار لازم است وارد سایت موزیک بیار بشوید و در قسمت بالا سمت چپ نام خواننده مورد علاقه خود، یعنی مرتضی جعفرزاده، را جستجو کنید. پس از این کار، لینک دانلود آهنگ‌های مختلف این خواننده به‌همراه عکس‌های او نشان داده می‌شود. در این صفحه می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی دانلود کرده و از شنیدن آن لذت ببرید. بر این اساس پیشنهاد می‌کنیم که حتماً برای دانلود آهنگ‌های مرتضی جعفرزاده به سایت موزیک بیار مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته