برپایی موکب «دختران حاج قاسم» به همت کانون «ابن الرضا (ع)» گراش


برپایی موکب «دختران حاج قاسم» به همت کانون «ابن الرضا (ع)» گراش

افشار گفت: موکب «دختران حاج قاسم» به همت واحد خواهران کانون فرهنگی هنری «ابن الرضا (ع)» شهرستان گراش برپا شد.

«محسن افشار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گراش، گفت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، برنامه های مختلفی از سوی کانون فرهنگی هنری «ابن الرضا (ع)» شهرستان گراش برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «ابن الرضا (ع)» شهرستان گراش افزود: راه اندازی اولین موکب بانوان به نام «دختران حاج قاسم» از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری است که در دهه اول محرم راه اندازی و فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه این موکب به همت واحد خواهران کانون فرهنگی هنری «ابن الرضا (ع)» دایر شده است، اظهار کرد: برنامه های این موکب ویژه بانوان شهرستان انجام می شود.

افشار با اشاره به فعالیت های موکب «دختران حاج قاسم» خاطرنشان کرد: با ایجاد ایستگاه مشاوره و ایستگاه سلامت در این موکب خدمات مختلفی در حوزه مشاوره و سلامت به بانوان مراجعه کننده ارائه می شود.

وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی از دیگر فعالیت های این موکب بوده که درراستای پذیرایی از عزاداران حسینی ایجاد شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «ابن الرضا (ع)» شهرستان گراش عنوان کرد: بخش دیگری از موکب «دختران حاج قاسم» به ایجاد گالری شهدا همراه با معرفی کتاب، ایستگاه کودکانه، شهیدانه و ایستگاه هم اندیشی دخترانه اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان کرد:‌در برپایی این موکب، پایگاه مقاومت بسیج «فاطمه الزهرا (س)»، معاونت امور بانوان اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی شهر گراش نیز همکاری داشته اند.

افشار در پایان با دعوت از دختران و بانوان شهرستان گراش برای بهره مندی از خدمات این موکب، خاطرنشان کرد: موکب «دختران حاج قاسم» تا پایان دهه نخست محرم همه روزه از ساعت 21 و 30 دقیقه روبه روی حسینیه «اعظم» شهرستان گراش دایر است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...