مقدار سرمایه گذاری سامسونگ برای توسعه و بهبود چیپ‌ها، مغز شما را منفجر می‌کند


مقدار سرمایه گذاری سامسونگ برای توسعه و بهبود چیپ‌ها، مغز شما را منفجر می‌کند

سامسونگ قصد دارد با هدف احداث تاسیسات جدید توسعه و ساخت چیپ‌ها، سرمایه گذاری هنگفت دیگری را در دو شهر از ایالات تگزاس آمریکا انجام دهد.بر اساس اسناد ثبت شده در آرشیو فرمانداری ایالت تگزاس کمپانی سامسونگ قصد دارد ظرف بیست سال آینده رقمی بالغ بر 200...

سامسونگ قصد دارد با هدف احداث تاسیسات جدید توسعه و ساخت چیپ‌ها، سرمایه گذاری هنگفت دیگری را در دو شهر از ایالات تگزاس آمریکا انجام دهد.

بر اساس اسناد ثبت شده در آرشیو فرمانداری ایالت تگزاس کمپانی سامسونگ قصد دارد ظرف بیست سال آینده رقمی بالغ بر 200 میلیون دلار را با هدف توسعه چیپ‌ها و فناوری‌های مرتبط صرف توسعه یازده مجتمع تولیدی جدید در آمریکا کند. در حال حاضر بیش از بیست هزار آمریکایی کارمند سامسونگ هستند و این کمپانی تاریخی چهل ساله در این کشور دارد.

سرمایه گذاری هنگفت سامسونگ در ایالات تگزاس آمریکا

سامسونگ ظرف چند مدت اخیر اسنادی را در فرمانداری ایالت تگزاس ثبت کرده و درخواست احداث یازده مجتمع جدید در این ایالت داشته است. از این تاسیسات، نه عدد در شهر تیلور و دو مورد در شهر آستین بنا خواهند شد.

مقدار سرمایه گذاری سامسونگ برای توسعه و بهبود چیپ‌ها، مغز شما را منفجر می‌کندمقدار سرمایه گذاری سامسونگ برای توسعه و بهبود چیپ‌ها، مغز شما را منفجر می‌کند

این غول کره‌ای از ماه نوامبر سال گذشته تا اکنون در حال ساخت یک تاسیسات 17 میلیارد دلاری در شهر تیلور ایالات تگزاس و نزدیک به تاسیسات کنونی خود در آستین است.

این کمپانی همچنین هنوز به طور دقیق برنامه خود برای سرمایه گذاری جدیدش در ساخت این تاسیسات را اعلام نکرده است. با این وجود ثبت درخواست این کمپانی برای دریافت مجوز تاسیس با هدف برنامه‌ریزی بلند مدت برای توسعه چیپست‌ها و فناوری‌های مرتبط انجام شده است.

گرگ ابوت، فرماندار ایالت تگزاس هم از تمایل سامسونگ به این سرمایه گذاری عظیم استقبال کرد و از آن به عنوان اقدامی برای ادامه روند رشد عملکرد تجاری و اقتصادی ایالت تگزاس یاد کرد.

مقدار سرمایه گذاری سامسونگ برای توسعه و بهبود چیپ‌ها، مغز شما را منفجر می‌کندمقدار سرمایه گذاری سامسونگ برای توسعه و بهبود چیپ‌ها، مغز شما را منفجر می‌کند

سامسونگ همچنین مدتی پیش به منظور افزایش تولید و رفع مشکل کمبود چیپست‌ها در سطح جهانی از دولت آمریکا درخواست کرده بود که امکان سرمایه گذاری شرکت‌های خارجی فعال در این حوزه را تسهیل کند و فرصتی یکسان در اختیار همه این شرکت‌ها قرار دهد.

منبع :gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق