توسعه سیستم‌های هشدار سریع سیل در تهران


توسعه سیستم‌های هشدار سریع سیل در تهران

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، احمد صادقی در بودجه سالیانه شهرداری تهران برای توسعه سامانه‌های سیستم هشدار سیل اعتبار پیش‌بینی کرده‌ایم و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران موظف به توسعه این سامانه است. صادقی با اشاره به اینکه روند تجهیز رود...

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، احمد صادقی در بودجه سالیانه شهرداری تهران برای توسعه سامانه‌های سیستم هشدار سیل اعتبار پیش‌بینی کرده‌ایم و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران موظف به توسعه این سامانه است.

صادقی با اشاره به اینکه روند تجهیز رود دره‌های تهران به سیستم هشدار سریع سیل نسبت به گذشته سرعت بیشتری داشته است، گفت: «اکنون سامانه هشدار سریع سیل را در دو رود دره شهر تهران داریم و امیدواریم در هفت رود دره دیگر هم انجام شود. وی با بیان اینکه دو سامانه‌ای که نصب شده مربوط به چهار سال گذشته منتهی به امسال است، گفت: مطالعات اولیه این سامانه‌ها به طول انجامید، ولی اکنون به مرحله نصب سنسور‌ها و تجهیزات هشدار‌دهنده رسیدند که این اتفاق رشد خوبی دارد و سال ۱۴۰۱ بودجه خوبی هم برای این قضیه در بودجه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران دیده شده و تاکید بر این موضوع نیز در مدیریت شهری وجود دارد.

ناایمنی ۱۷۳ ساختمان شهرداری تهران

این عضو شورای شهر تهران درخصوص ساختمان‌های ناایمن سطح شهر نیز گفت: طبق مطالعات اواخر دوره چهارم مدیریت شهری، ۱۷۵۹ ساختمان شهرداری تهران که ساختمان اداری، فرهنگی ورزشی یا سرای محلات بوده پس از ارزیابی و آسیب شناسی، از این تعداد ۱۷۳ ساختمان با آسیب‌پذیری خیلی زیاد و ۵۲۸ ساختمان با آسیب‌پذیری زیاد بودند. صادقی گفت: پس از اعلام نتیجه مطالعات به شهرداری تهران و مدیریت ارشد شهردار وقت و دستور شهردار وقت برای رفع این آسیب‌پذیری، تا امروز هیچ گزارشی برای رفع آسیب‌پذیری ساختمان‌های شهرداری تهران تهیه نشده است. وی افزود: ما از سازمان پیشگیری مدیریت بحران شهرداری تهران خواستیم مجددا مطالعاتی که در پایان دوره چهارم انجام شده را تجدید و ارزیابی کنند تا ببینیم از این ۱۷۳ ساختمان با آسیب‌پذیری خیلی زیاد یا ۵۲۸ ساختمان با آسیب پذیری زیاد چه تعداد متعلق به شهرداری تهران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در