آغاز عصر جدید در انگلیس؛ تمام نگاه‌ها به هالند و نونیز است


آغاز عصر جدید در انگلیس؛ تمام نگاه‌ها به هالند و نونیز است

منچسترسیتی و لیورپول امشب در چارچوب سوپرکاپ انگلیس به مصاف هم خواهند رفت و نگاه‌ها به سمت رقابت هالند و نونیز است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از ساعت 20 و 30 دقیقه دیدار سوپرکاپ انگلیس در حالی برگزار می‌شود که تمام نگاه‌ها به 2 ستاره تازه وارد منچسترسیتی و لیورپول است.

گواردیولا در پنجره تابستانی پس از رفتن استرلینگ و ژسوس ، ارلینگ هالند را خریداری کرد و یورگن کلوپ «داروین نونیز» را با 64 میلیون پوند به خط تهاجمی لیورپول که مانه را از دست داده، اضافه کرد.

آغاز عصر جدید در انگلیس؛ تمام نگاه‌ها به هالند و نونیز است

تقابل نونیز و هالند به قدری مهم شده که همه نگاه‌ها و تمرکز رسانه‌ها به سمت آنهاست. آنهایی که در سال 2019 در ورزشگاهی که کمتر از 5 هزار تماشاگر میزبانش بودند، برای اولین بار به مصاف هم رفتند.

در جام جهانی زیر 20 سال و در دیدار اروگوئه و نروژ، نونیز و هالند به مصاف هم رفتند که مهاجم اروگوئه‌ای توانست گلزنی کند تا تیمش 3 بر یک به برتری دست یابد. آن بازی به سود اروگوئه به پایان رسید و هالند نیز در 2 بازی بعدی مقابل هندوراس رکوردی تاریخی به ثبت رساند. ستاره نروژ در مقابل هندوراس به تنهایی 9 گل زد تا رکورد بیشترین در یک مسابقه را به نام خود ثبت کند.

در آن زمان نونیز و هالند درخشیند ولی کسی فکرش را نمی‌کرد که دقیقا 3 سال آینده ، این 2 بازیکن به فرمانده اصلی خط تهاجمی بزرگترین تیم‌های اروپایی بدل شوند.

آغاز عصر جدید در انگلیس؛ تمام نگاه‌ها به هالند و نونیز است

امشب ورزشگاه کینگ پاور میزبان منچسترسیتی و لیورپول خواهد بود. 2 تیمی که در سال‌های اخیر جزو قدرتمندترین تیم‌های اروپا بودند و در انگلیس فاصله بسیار زیادی با سایر رقبا ایجاد کردند. بازی امشب می‌تواند نمونه‌ای کوچک از رقابت‌ آنها در فصل جذاب 2022-2023 باشد. امشب گواردیولا جشن پیروزی خواهد گرفت یا یورگن کلوپ به مانند سال 2019 ، سیتی را شکست خواهد داد؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...