8 غذا که می‌توان در فر درست کرد


8 غذا که می‌توان در فر درست کرد

پارسینه: پخت لازانیا در فر آشپزخانه طمع و مزه دیگری داشته و تجربه خوبی را برایمان فراهم می کند.

8 غذا که می‌توان در فر درست کرد

فر‌های توکار در آشپزخانه امروز بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دلایلی شامل پخت سریع و راحت تر، قابلیت تنوع پخت غذای بیشتر، جلوه بخشیدن به نمای آشپزخانه‌ها باعث شده تا این محصول برای مصرف کنندگان به یک کالای ضروری بدل گردد.

راهنمای آموزش آشپزی در فرتوکار آشپزخانه

به نقل از نمناک، اگر شما آشپزی می‌کنید حتما می‌دانید که زمان، نوع پخت، میزان حرارت، میزان روغن مصرفی، فاکتور‌های مهمی در طبخ غذا می‌باشند. در دنیای امروز که زمان حرف اول را می‌زند انتظار از یک آشپز خوب پخت غذای خوشمزه و سریع است.

خرید فرتوکار می‌تواند اهداف ذکر شده را کاملا مرتفع کرده و غذا‌های متنوع تری را در اختیار بگذارد. فر‌های آشپزخانه جدید به واسطه برنامه ریزی هوشمند، سیستم توزیع دما، بروز حرارت به صورت یکپارچه می‌توان غذا‌هایی را آماده کرد که اجاق گاز از پخت آن عاجز است و در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیمانواع غذا‌های قابل طبخ در فرتوکا ۱. طبخ انواع مرغ و جوجه


۲. پخت انواع پیتزا در فر

یکی از وظایف اصلی فر پخت سریع و آسان پیتزا در انواع و طمع‌های مختلف است. شما در فر‌های برقی می‌توانید با سهولت پیتزا خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه آماده کنید. برای پخت پیتزا می‌توانید خمیر پیتزا را در کاغذ روغنی که کف سینی لعابی قرار داده اید گذاشته و بعد از قرار دادن مواد در آن و بستن درب فر عملیات پخت را که در صفحه پنل فر آمده است انتخاب کنید.

۳. پخت میگو و ماهی‌های متنوع و مخصوص
پخت ماهی بر روی اجاق گاز کار راحتی نبوده و به واسطه محدود بودن فضای آشپزی نمی‌توان آن را به صورت کامل پخت. فرتوکار این امکان را فراهم می‌کند که ماهی‌های مختلفی همچون خوارک ماهی، ماهی تیلاپیلا، ماهی سوخاری و سرخ شده را هم به صورت سیخ شده بر روی جوجه گردان و هم به صورت کامل در سینی فر طبخ و آماده نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که میگو‌های پاک شده را در فر به صورت سوخاری یا سرخ شده تحویل گرفت.

۴. پخت انواع لازانیا و ماکارانی و سالاد‌ها
پخت لازانیا در فر آشپزخانه طمع و مزه دیگری داشته و تجربه خوبی را برایمان فراهم می‌کند. شما می‌توانید بعد از آماده کردن مواد لازانیا تکه‌های آن را به صورت عمودی در سینی قرار داده و با زمان بندی از پیش تعیین شده غذای مورد نظر را بدون خشک شدن یا از شکل خارج شدن تحویل بگیرید. همچنین سالاد‌های همچون سالاد سزار، سالاد کلم بروکلی و قارچ سوخاری گزینه‌های دیگری است که می‌توان به راحتی در این محصول طبخ کرد.

۵. کیک و شیرینی اصلی‌ترین گزینه‌های پخت در فر
امروزه با گران شدن مواد اولیه شیرینی و محدودیت‌های که بوجود آمده پخت کیک و شیرینی در منزل به امری لازم و اجباری و به صرفه تبدیل شده است که بهره مندی از یک فر با کیفیت و مدرن این مزیت را فراهم خواهد کرد. پخت کیک در فر توکار بسیار راحت و سریع بوده و همانطور که می‌دانید نکته مهم در پخت کیک، تمام پز شدن، پوک شدن داخل کیک، خشک نشدن و نسوختن روی آن است. برنامه‌های آشپزی در پنل‌های فر توکار امکان پخت انواع کیک تولد، خانگی، کاپ کیک‌ها و البته شیرینی‌های جورواجور را برایتان فراهم میکند.

۶. پخت انواع بادمجان، فلفل دلمه‌ای و سیب زمینی شکم پر
یکی از غذا‌های سریع و ساده که می‌توان از آن‌ها برای شام و حتی ناهار بهره برد غذا‌های شکم پر است که به جهت ساده بودن ساختارشان و طمع بسیار جذابش می‌تواند به گزینه‌ای خوبی برای پخت در فر بدل گردد. برای پخت این سبزیجات خوش مزه می‌توانید از موادی همچون گوشت چرخ کرده پخت شده، هویج، قارچ و ... استفاده کنید و بعد از پر کردن آن‌ها و قرار گیری در سینی فر بعد از ۳۰ دقیقه یک غذای خوشمزه و باب میل دریافت کنید.

۷. پخت انواع ساندویچ‌های متنوع در فر
یکی از غذا‌های پرطرفدار ساندویچ‌های مختلف است که پختش در درون فر می‌تواند طمع بی نظیری به آن ببخشد. شما در فر توکار خود می‌توانید انواع ساندویچ پپرونی، گوشت، بیکن ها، چیکن ها، سوسیس و کالباس، فلافل و ... طبخ کرده و میل نمایید. یکی از راه‌های خوشمزه کردن ساندویچ‌ها استفاده از پنیر پیتزا می‌باشد که آب شدن آن روی مواد داخل ساندویچ طمع جذابی را برایتان خلق می‌کند.

۸. پخت انواع نان
یکی دیگر از غذا‌هایی که می‌توان در فر طبخ کرد پخت انواع نان با روش‌های مختلف است. فر‌های توکار این امکان را فراهم می‌کند که شما بتوانید درون آن‌ها از انواع نان باگت، فرانسوی، ایتالیایی و حجیم و البته شیرمال آماده و استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان ماندنی شدند