تصویر داخل سیاه چاله ها برای اولین بار توسط هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شد


تصویر داخل سیاه چاله ها برای اولین بار توسط هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شد

یک سیستم هوش مصنوعی جدید تصاویری را از داخل سیاه چاله ها تولید کرده است که حیرت‌انگیزند. در ادامه شاهد این تصاویر باشید.یک سیستم هوش مصنوعی که با توجه به توضیحات متنیِ دریافتی تصاویر مربوطه را تولید می‌کند، نشان داده است که داخل سیاه چاله ها چگونه...

یک سیستم هوش مصنوعی جدید تصاویری را از داخل سیاه چاله ها تولید کرده است که حیرت‌انگیزند. در ادامه شاهد این تصاویر باشید.

یک سیستم هوش مصنوعی که با توجه به توضیحات متنیِ دریافتی تصاویر مربوطه را تولید می‌کند، نشان داده است که داخل سیاه چاله ها چگونه می‌تواند باشد. این سیستم DALL-E نام دارد و یک نسخه 12 میلیارد پارامتری از GPT-3 محسوب می‌شود. GPT-3 یک مدل زبانی خودگرا است که از «یادگیری عمیق» (Deep Learning) برای تولید متن‌های انسان‌گونه بهره می‌گیرد. هر دو سیستم هوش مصنوعی توسط OpenAI توسعه پیدا کرده‌اند و حالا DALL-E توانسته است نتایج جالبی را بر پایه متن‌های ورودی به نمایش بگذارد.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، مشاهده داخل سیاه چاله ها با دانش کنونی انسان از آن‌ها در حال حاضر، عملاً غیر ممکن است. با این حال، وقتی از سیستم هوش مصنوعی DALL-E خواسته شده که تصویری از درون سیاه چاله ها نشان بدهد، نتیجه جالب توجهی را ارائه داده است. این سیستم موفق شده است یک سری تصویر دقیق از سیاه چاله ها را تولید کند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

تصویر داخل سیاه چاله ها برای اولین بار توسط هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شدتصویر داخل سیاه چاله ها برای اولین بار توسط هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شد

اگر علاقه‌مندید که عملکرد این سیستم AI را محک بزنید، از اینجا می‌توانید این کار را انجام دهید و با وارد کردن متن مورد نظر خود، نتیجه بررسی‌های هوش مصنوعی را مشاهده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس