بچه‌های مسجد سرود 120 نفره یدبیضاء را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند


بچه‌های مسجد سرود 120 نفره یدبیضاء را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند

گروه سرود ۱۲۰ نفره قلب‌های بیقرار، از کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) هشتگرد با حضور در آیین اختتامیه دومین کنگره شعر گمنامی، سرود «ید بیضا» را اجرا و این اثر را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، گروه سرود 120 نفره «قلب‌های بیقرار» به عنوان تنها گروه سرود فولکلور مسجدی در سطح کشور با حضور در آیین اختتامیه دومین کنگره شعر گمنامی که در محل تالار وحدت تهران برگزار شد، اقدام به اجرای سرود «سلام فرمانده» به صورت زنده و با حضور «ابوالفضل روحی» خالق این آثار پرداختند.

حجت‌الاسلام «محمد حسام فراستی» مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) شهرستان ساوجبلاغ در مورد حضور گروه سرود قلب‌های بیقرار در این آیین اظهار کرد: سرود یکی از ظرفیت های بچه های مسجد در معرفی و ارایه فرهنگ دینی است و در این راستا چندین سال است که گروه سرود کانون امام خمینی (ره) شهرستان ساوجبلاغ اقدام به اجرای آثار متنوع ارزشی، دینی و فرهنگی می کند.
وی با بیان اینکه در جریان برگزاری آیین اختتامیه کنگره شعر گمنامی، اعضای گروه سرود قلب های بیقرار، علاوه بر اجرای سرود سلام فرمانده، دو اثر دیگر نیز اجرا کردند که یک اثر را با عنوان «ید بیضا» تقدیم مقام معظم رهبری و اثر دیگر با عنوان «سرباز گمنام دیده‌باز» تقدیم سربازان گمنام امام زمان (عج) کردند.
حجت الاسلام فراستی ابراز امیدواری کرد که با عنایت و پشتیبانی امام جمعه محترم شهرستان ساوجبلاغ و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز؛ زیرساختارهای لازم برای حضور در عرصه های ملی و بین الملی این گروه سرود فراهم شود.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد