مانه؛ اولین بازی - اولین گل - اولین توییت!


مانه؛ اولین بازی - اولین گل - اولین توییت!

برترین بازیکن آفریقا در سال 2022 در تیم جدیدش شروعی رویایی را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه" سادیو مانه، فوق‌ستاره سنگالی تیم بایرن مونیخ در نخستین حضور رسمی‌اش در جمع باوارایی‌ها گل اولش را برای قرمزها به ثبت رساند.
مانه که در ترکیب یازده نفره ناگلزمن برای بازی سوپرکاپ فوتبال آلمان برابر لایپزیش قرار گرفته است، در حالی که بایرنی‌ها با گل موسیالا از حریف خودشان جلو بودند، گل دوم تیمش را وارد دروازه پیتر گولاسی کرد.

مانه؛ اولین بازی - اولین گل - اولین توییت!
در حالی که روی یک پاس در عمق سرژ گنابری درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، پاس عرضی این بازیکن به دهانه دروازه به سادیو مانه رسید تا او با یک ضربه محکم بغل پای چپ توپ را به تور دروازه بچسباند. مانه که در ابتدا تصور می‌کرد در به دلیل تصاحب توپ توسط گنابری در موقعیت آفساید گلش مردود خواهد شد، بعد از اینکه دید کمک داور پرچم نزده و گل را پذیرفته، دستانش را به نشانه شادی بالا برد و فریادی از شادی در محوطه جریمه سر داد.

مانه؛ اولین بازی - اولین گل - اولین توییت!
گلزنی این ستاره در نخستین بازی رسمی‌اش با پیراهن بایرن حساب کاربری این تیم در توییتر را هم به وجد آورد. آنها با تکرار چندباره‌ی اسم و فامیل این بازیکن در یک توییت، فریاد شادی هواداران در ورزشگاه را تداعی کردند تا اینگونه به گل بازیکنی بپردازند که از زمان پیوستنش به اف‌سی هالیوود، اکانت این باشگاه را در شبکه‌های اجتماعی به سیطره خودش درآورده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد