قهرمانی بایرن در سوپرجام 8گله؛ اولین گل سادیو مانه


قهرمانی بایرن در سوپرجام 8گله؛ اولین گل سادیو مانه

برای بایرن در این بازی جمال موسیالا، سادیو مانه، سرژ گنابری، بنجامین پاوارد و لروی سانه گلزنی کردند.

بایرن مونیخ با پیروزی 5 بر 3 برابر لایپزیگ قهرمان سوپر جام آلمان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در سوپر جام آلمان دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیگ به مصاف هم رفتند.

بایرن مونیخ همچنانکه پیش بینی می‌شد در این بازی توانست برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد.

قهرمانی بایرن در سوپرجام 8گله؛ اولین گل سادیو مانه

این بازی پر گل و جذاب در نهایت با پیروزی 5 بر سه به سود بایرن به پایان رسید تا ناگلزمن برابر شاگردان سابق خود خوب ظاهر شود.

برای بایرن در این بازی جمال موسیالا، سادیو مانه، سرژ گنابری، بنجامین پاوارد و لروی سانه گلزنی کردند.

گلهای بازی بایرن و لایپزیش

لایپزیش 0-1 بایرن مونیخ؛ جمال موسیالا (14): پس از ارسال توپ از روی نقطه کرنر، کنراد لایمر در دفع توپ ناموفق عمل می‌کند. در ادامه این چرخه توپ نیز موسیالا توسط پاس لوکاس هرناندز صاحب توپ می‌شود و گل اول بایرن مونیخ را به ثمر می‌رساند.

لایپزیش 0-2 بایرن مونیخ؛ سادیو مانه (31): جمال موسیالا با پاس فوق العاده خود در فضای خالی بین مدافعان لایپزیش، سرژ گنابری را صاحب توپ می‌کند و در ادامه سادیو مانه با پاس گل گنابری اولین گل خود را در یک بازی رسمی برای بایرن مونیخ به ثمر می‌رساند.

لایپزیش 0-3 بایرن مونیخ؛ بنجامین پاوار (45): یک و دو توماس مولر و جمال موسیالا در محوطه جریمه، خط دفاع لایپزیش را بهم می‌ریزد و بنجامین پاوار موفق می‌شود از روی پاس گل موسیالا، گل سوم باواریایی‌ها را به ثمر برساند.

لایپزیش 1-3 بایرن مونیخ؛ مارسل هالستنبرگ (59): مارسل هالستنبرگ موفق می‌شود با ضربه سر، ارسال کریستوفر انکونکو از روی نقطه کرنر را تبدیل به گل کند.

لایپزیش 1-4 بایرن مونیخ؛ سرژ گنابری (66): با پاس کینگزلی کومان، توماس مولر به پشت مدافعان لایپزیش فرار می‌کند و در مصاف تک به تک با پیتر گولاچی، توپ او به صورت ناقص دفع می‌شود و با رسیدن توپ به سرژ گنابری، گل چهارم بایرن مونیخ به ثمر می‌رسد.

لایپزیش 2-4 بایرن مونیخ؛ کریستوفر انکونکو (77,پنالتی): با خطای بنجامین پاوار بر روی دنی اولمو در محوطه جریمه، ضربه پنالتی به نفع لایپزیش اعلام می‌شود و کریستوفر انکونکو به راحتی آن را تبدیل به گل می‌کند.

لایپزیش 3-4 بایرن مونیخ؛ دنی اولمو (89): با سرسختی کنراد لایمر برای حفظ توپ، موقعیت خطرناکی برای لایپزیش در ضد حمله ایجاد می‌شود تا دنی اولمو با پاس گل دومنیک سوبوسلای گل سوم لایپزیش را به ثمر برساند.

لایپزیش 3-5 بایرن مونیخ؛ لروی سانه (8+90): لایپزیش که همه بازیکنانش در محوطه بایرن مونیخ حضور دارند در یک ضد حمله غافلگیر شده و لروی سانه موفق می‌شود گل پنجم باواریایی‌ها را در واپسین دقایق این بازی جذاب به ثمر برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل