دو طلا، حاصل تکواندوکاران ایران در مسابقات جهانی


دو طلا، حاصل تکواندوکاران ایران در مسابقات جهانی

پرنیان نوری و حنا زرین کمر ۲ به مدال طلای مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان دست یافتند.

پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان پنجشنبه ششم مرداد ماه با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از ۹۰ کشور جهان به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه آغاز شده است و فردا یکشنبه نهم مردادماه به پایان می‌رسد.

در روز پایانی مبارزات اوزان ۴۹-، ۵۷- و ۶۱- کیلوگرم در گروه پسران، ۳۷- و ۵۹+ کیلوگرم در گروه دختران برگزار می‌شود که ۴ تکواندوکار کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

«پرنیان نوری» و «حنا زرین کمر» ۲ نماینده طلایی تیم دختران ایران در روز سوم این رقابت‌ها بودند.

محمدمهدی سعادتی در وزن ۴۹- کیلوگرم که ۳۲ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست «ون ین» از چین تایپه را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده فرانسه و انگلستان می‌رود. در وزن ۵۷- کیلوگرم هم که ۳۶ تکواندوکار ثبت نام کرده اند، محمد حسین تقی پور بعد از یک استراحت به مصاف برنده مکزیک و آمریکا خواهد رفت.

رادین زینالی در وزن ۶۱- کیلوگرم که ۳۱ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد، دور نخست به مصاف «ماچادو» از برزیل می‌رود و در صورت برتری با برنده کره جنوبی و کانادا مبارزه پیکار خواهد کرد.

پرنیان ساکی آخرین نماینده تیم ملی کشورمان در گروه دختران است که در وزن ۳۷- کیلوگرم و در میان ۳۳ تکواندوکار حاضر در این وزن؛ در دور نخست برای مبارزه با «الینا کریموا» از بلغارستان به میدان می‌رود و سپس برنده کانادا و استرالیا را پیش رو خواهد داشت.

برای تیم ملی تکواندو ایران تا پایان روز سوم؛ باران جمال لیوانی و ساینا علیپور، پرنیان نوری و حنا زرین کمر ۴ نشان طلا، محمد عرفان زارع یک نشان نقره و فاطمه باقرزاده یک نشان برنز کسب کرده اند. آرش ضامنی، امیرحسین، ولی محمدی و آردین نجفی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان فردا یکشنبه نهم مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»