طلاب به عنوان حلقه‌های اتصال امام و امت، همواره در صحنه حاضر باشند


طلاب به عنوان حلقه‌های اتصال امام و امت، همواره در صحنه حاضر باشند

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با بیان این که حلقه های میانی باید در بین جامعه حاضر باشند تا ذهن افراد را آماده و فعال کنند، گفت: حوزه های علمیه و طلاب به عنوان حلقه های میانی در این عرصه نقش ویژه و اثرگذاری دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «ماندانا جلالی» در گردهمایی تخصصی سرگروه ها و نخبگان تبلیغی حوزه های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قم برگزار شد، با اشاره به وظایف حلقه های میانی در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، اظهار داشت: طلاب به عنوان حلقه های میانی یا مدیران فرهنگی وظیفه دارند نقطه اتصال میان امام و امت باشند و این مسئله نیازمند حضور حداکثری در جامعه است.

وی با بیان این که حلقه های میانی باید در بین جامعه حاضر باشند تا ذهن افراد را آماده و فعال کنند، افزود: حوزه های علمیه و طلاب به عنوان حلقه های میانی در این عرصه نقش ویژه و اثرگذاری دارند و لازم است جهاد تبیین را جدی بگیرند.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را امری فوری، قطعی و واجب دانستند و قطعا هر گونه کوتاهی در این زمینه خسارت های جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی شناخت صحنه و شناساندن آن به دیگران را از رسالت های طلاب و حوزه های علمیه برشمرد و خاطرنشان کرد: جنگ فرهنگی بسیار سخت تر، آسیب پذیرتر و زیان بارتر از جنگ نظامی است، به طوری که کوچکترین غفلت در جنگ فرهنگی سبب می شود ما بهترین افراد زندگی خود از جمله برادر، خواهر و فرزندان را از دست بدهیم.

خانم جلالی گفت: ما طلاب و حوزویان به عنوان فرماندهان جنگ نرم و افسران فرهنگی کشور و جامعه باید پای انقلاب و نظام اسلامی و الهی بایستیم و نسبت به اتفاقاتی که امروز در سطح جامعه رخ می دهد، دغدغه مند باشیم، چون اگر کمترین کوتاهی در این عرصه داشته باشیم، شرمنده حضرت حجت(عج) خواهیم بود.

وی اثرگذاری فعالیت های تبلیغی و فرهنگی را در گرو فعالیت های گروهی و جهادی دانست و افزود: در این زمینه لازم است همه با هم و حول محور واحد حرکت کنیم تا فعالیت ها نتیجه بخش باشد، چون حرکت فردی اثرگذاری کمتری را خواهد داشت.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...