برگزاری جشنواره تابستانی برنامه نویسی پایتون برای نوجوانان و جوانان توسط آکادمی ایرانسل


برگزاری جشنواره تابستانی برنامه نویسی پایتون برای نوجوانان و جوانان توسط آکادمی ایرانسل

آکادمی ایرانسل جشنواره تابستانی برنامه نویسی پایتون را برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند. در ادامه، جزئیات این جشنواره را بررسی می‌کنیم.روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد جشنواره بوت کمپ‌های پروژه‌محور برنامه‌نویسی به منظور کسب مهارت نوجوانان و...

آکادمی ایرانسل جشنواره تابستانی برنامه نویسی پایتون را برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند. در ادامه، جزئیات این جشنواره را بررسی می‌کنیم.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد جشنواره بوت کمپ‌های پروژه‌محور برنامه‌نویسی به منظور کسب مهارت نوجوانان و جوانان در دنیای برنامه‌نویسی توسط آکادمی ایرانسل برگزار خواهد شد. این جشنواره تابستانی از هشتم تا سی‌ام مردادماه 1401 در محورهای برنامه نویسی پایتون، دیتاساینس با پایتون و پایتون برای نوجوانان برگزار می‌شود.

در جریان جشنواره تابستانی برنامه نویسی پایتون، دانش‌پذیران می‌توانند زبان برنامه‌نویسی پایتون را از صفر تا سطح پیشرفته آموزش ببینند و خود را برای ورود به دنیای کسب‌وکار آماده کنند. گفتنی است پایتون نخستین قدم برای ورود به دنیای جذاب هوش مصنوعی، یادگیری عمیق و بینایی ماشین محسوب می‌شود.

با توجه به این که مقوله هوش مصنوعی روز به روز در حال گسترش است و کاربرد این زبان برنامه‌نویسی در صنعت نرم افزار و اهمیت آن در کسب‌وکارهای روز ایران و جهان افزایش پیدا کرده، آکادمی ایرانسل نیز دوره‌های آموزشی را در این حوزه برای گروه سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به یادگیری و حضور در این دوره‌های آموزشی می‌توانند با هر سطحی در این حوزه مهارت کسب کنند.

جزئیات برگزاری جشنواره تابستانی برنامه نویسی پایتون

دوره های آموزشی پایتون آکادمی ایرانسل، این زبان برنامه نویسی را از صفر تا سطح پیشرفته به مخاطبان آموزش می‌دهد. در ادامه، شرکت‌کنندگان از بین دو گزینه یادگیری عمیق یا Django، گرایش مورد علاقه خود را با راهنمایی مربیان انتخاب خواهند کرد. موفق‌ترین برنامه‌نویس‌ها کسانی هستند که یادگیری برنامه‌نویسی را از نوجوانی آغاز می‌کنند؛ به همین دلیل آکادمی ایرانسل نیز این جشنواره تابستانی را با زیرساختی منحصربه‌فرد به منظور یادگیری بعضی از مهم‌ترین مهارت‌های لازم در دنیای امروز و آینده‌ی نوجوانان برگزار می‌کند.

همانطور که گفته شد،‌ آکادمی ایرانسل این بوت‌کمپ را برگزار می‌کند و شرکت ایرانسل لبز و شرکت‌های همکار نیز از جمله مقاصد احتمالی برای دانش‌آموختگان این بوت کمپ خواهند بود. مجموعه ایرانسل لبز از سال 1398 به منظور تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور تاسیس شده است. از جمله ماموریت‌های این مجموعه می‌توان به انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با هدف تامین نیازمندی‌های بازار ICT اشاره کرد.

مجموعه ایرانسل لبز به دنبال پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دستیابی به جایگاه بهترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است. بخش‌های اصلی این مجموعه شامل بخش تحقیق و توسعه، مرکز نوآوری ایرانسل و آکادمی ایرانسل می‌شوند.

ایرانسل به عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، مجموعه ایرانسل لبز را راه‌اندازی کرده تا در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال حرکت کند و با استفاده از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، ارزش‌هایی را به وجود بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید