امتیاز برگزاری جشنواره جهانی شعر مقاومت در کرمان برای سردار شهید سلیمانی است


امتیاز برگزاری جشنواره جهانی شعر مقاومت در کرمان برای سردار شهید سلیمانی است

عضو شورای تخصصی جشنواره شعر با بیان اینکه شعر مقاومت اگر با موضوع سرداران شهید باشد، مبارک است،گفت: جشنواره جهانی شعر مقاومت وقتی در شهر کرمان برگزار شود، امتیازش برای سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان پیش ازظهر امروز شنبه 8 مرداد با حضور سعید شعرباف شهردار کرمان و رییس جشنواره، مجتبی احمدی دبیر جشنواره، سید عبدالله حسینی عضو شورای تخصصی جشنواره و مرتضی حیدری آل کثیر دیگر عضو شورای تخصصی جشنواره در برج میلاد برگزار شد.

در این نشست «مرتضی حیدری آل کثیر»، عضو شورای تخصصی جشنواره شعر مقاومت گفت: مشارکت مردم در این کنگره و متولی بودن شهرداری در این جشنواره متجلی است. عمیق ترین هنری که می تواند در حوزه مقاومت اثر تولید کند، شعر است. شعر مقاومت اگر با موضوع سرداران شهید باشد، مبارک است و وقتی در شهر کرمان برگزار شود، امتیازش برای سردار شهید سلیمانی است، بنابراین کرمان در کنار سردار شهید حاج قاسم مفهوم ویژه ای در میان شعرا دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما وقتی به برخی از ملت ها نگاه می کنیم، می بینیم بزرگان سیاسی این ملت ها کسانی هستند که به کشتار ملت های خودشان پرداختند اما به امام حسین (ع) اقتدا می کنیم و قطعا با ملت هایی با این تفکر نسبتی نداریم.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل