این خودروها 2 تا 10 میلیون تومان گران شدند


این خودروها 2 تا 10 میلیون تومان گران شدند

قیمت‌ خودرو همراه با نوسان است. تا زمانی که تعادل میان عرضه و تقاضا برقرار نشود، روند بازار به همین شکل ادامه دارد.

این خودروها 2 تا 10 میلیون تومان گران شدندقیمت خودرو صفر داخلی در روز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و به ۴۱۰ میلیون تومان رسید.

البته پژو ۲۰۷ اتومات با چهار میلیون افزایش قیمت نسبت به دیروز، به قیمت ۶۲۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

این خودروها 2 تا 10 میلیون تومان گران شدند

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ چهار میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت. این خودرو هم‌اکنون به ۳۰۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۱ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک نیز امروز با ۱۰ میلیون افزایش قیمت همراه بود. این خودرو در بازار امروز در قیمت ۵۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: بازار خودروی کشور همچنان مانند هفته‌های گذشته در رکود قرار دارد. به نظر می‌رسد در روزهای آینده این رکود سنگین‌تر نیز خواهد شد.در حال حاضر توقف تولید دو خودروی تیبا و سمند و همچنین ابهامات موجود در بحث واردات، باعث افزایش قیمت آنها در بازار شده است. اما خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد.

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو نیز گفت: در حال حاضر قیمت‌ خودرو با تغییر چندانی همراه نیست. زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. سرمایه سرگردانی که به دست مردم است، باعث بالا رفتن تقاضا و پاسخگو نبودن میزان عرضه خودرو به بازار می‌شود. تا زمانی که تعادل میان عرضه و تقاضا برقرار نشود، روند بازار به همین شکل ادامه خواهد داشت.

این خودروها 2 تا 10 میلیون تومان گران شدند

تجارت‌نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید