اختلال در مکالمه و اینترنت همراه اول در برخی استان‌های شرقی


از صبح امروز ارتباط برخی مشترکان همراه اول در شرق کشور با اختلال و قطعی همراه بوده است به نحوی که در‌ استان‌‌ سیستان و بلو‌چستان از ظهر امروز تلفن همراه اول قطع است. هر چند در استان خراسان رضوی نیز گزارش قطعی همراه اول اعلام شده اما ‌مجید...

از صبح امروز ارتباط برخی مشترکان همراه اول در شرق کشور با اختلال و قطعی همراه بوده است به نحوی که در‌ استان‌‌ سیستان و بلو‌چستان از ظهر امروز تلفن همراه اول قطع است.
اختلال در مکالمه و اینترنت همراه اول در برخی استان‌های شرقی
هر چند در استان خراسان رضوی نیز گزارش قطعی همراه اول اعلام شده اما ‌مجید محمودی سرپرست روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: قطعی خط‌های همراه اول به علت قطع فیبرنوری است.
سرپرست روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: این مشکل در دست بررسی است و هنوز منشأ قطعی فیبرنوری مشخص نیست که این مشکل به صورت کشوری یا استانی است.
مدیرعامل مخابرات شرکت مخابرات استان کرمان نیز با تایید قطعی اینترنت در استان کرمان گفت: با توجه به اختلالی که پیش آمده از ظهر امروز شاهد قطعی اینترنت و همراه اول در منطقه هستیم.
در استان یزد نیز اینترنت با افت شدید روبه‌رو است اما مشکلی در برقراری تماس‌ها وجود ندارد.
در استان خراسان شمالی از ساعت ‌همراه اول اخلال داشت و از ساعت 13:30 نیز اینترنت قطع شده بود که اکنون وضعیت کمی بهتر شده است اما همچنان با کندی همراه ا‌ست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...