احتمال خطرناک برای پرسپولیس با گزینه جنجالی و جدید نقل و انتقالات


احتمال خطرناک برای پرسپولیس با گزینه جنجالی و جدید نقل و انتقالات

جذب اسدبیگی از سوی پرسپولیس یک انتقال جنجالی محسوب می‌شود انتقالی که سرنوشت آن را مراجع قضایی فدراسیون فوتبال باید تعیین کنند.

احتمال خطرناک برای پرسپولیس با گزینه جنجالی و جدید نقل و انتقالات

به گزارش راهبرد معاصر؛ بعد از عقد قرارداد سینا اسد بیگی با باشگاه پرسپولیس، باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: اسد بیگی تحت قرارداد باشگاه ما بوده و هر گونه مذاکره و عقد قرارداد با نامبرده دارای تبعات حقوقی است. حتی مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن نیز نسبت به جذب این بازیکن از سوی پرسپولیس واکنش نشان داد و در این رابطه مصاحبه کرد.

آنچه مسلم است اکنون این انتقال و جذب اسدبیگی از سوی پرسپولیس یک انتقال جنجالی محسوب می‌شود انتقالی که سرنوشت آن را مراجع قضایی فدراسیون فوتبال باید تعیین کنند. بر این اساس نظر برخی حقوق‌دان‌ها در رابطه با این پرونده چند احتمال وجود دارد که آنها را مرور می‌کنیم:

حالت اول:

باشگاه ذوب آهن نتواند داشتن قرارداد با اسدبیگی را ثابت کند که در این صورت ادعای این باشگاه رد می‌شود و اسدبیگی بدون هیچ مشکلی فصل آینده برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

حالت دوم:

قرارداد باشگاه ذوب آهن با اسدبیگی تایید شود که در این صورت شرایط سختی برای پرسپولیس و همچنین خود این بازیکن رقم خواهد خورد. در این صورت اسدبیگی احتمالا با محرومیتی ۴ تا ۶ ماهه مواجه خواهد شد. باشگاه پرسپولیس هم به دلیل عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه دیگری بوده احتمالا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود. در واقع این پرونده مثل پرونده انتقال طارمی به باشگاه ترکیه‌ای است.

در هر صورت به نظر می‌رسد اسدبیگی خودش بهتر از هر کسی می‌داند که آیا با دو باشگاه قرارداد امضا کرده یا فقط امضایش پای قرارداد یک باشگاه است. ظاهرا فیفا هر گونه توافق مکتوب حتی روی یک برگه کاغذ و به صورت دست‌نویس را هم به عنوان قرارداد و توافق بازیکن و باشگاه محترم می‌شمرد./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس