حمله هکری به اطلاعات شخصی دانشجویان کالج اسرائیلی


حمله هکری به اطلاعات شخصی دانشجویان کالج اسرائیلی

منابع عبری زبان از هک شدن اطلاعات شخصی دانشجویان کالج ساپیر در اراضی اشغالی خبر دادند.

دانشجویان کالج «ساپیر» (Sapir) در نزدیکی شهر «سدروت» اراضی اشغالی، اعلام کردند پیام‌هایی دریافت کرده اند که در آن ادعا شده بود هکر‌ها اطلاعات شخصی دانشجویان را به سرقت برده اند.

به گزارش شبکه اسرائیل نشنال نیوز، کالج ساپیر با صدور بیانیه‌ای درباره این پیام‌ها توضیح داد: «دیشب حوالی ساعت ۹ شب، پیامکی مبنی بر هک شدن حساب کاربری دانشجویان به برخی از دانشجویان ارشد و فارغ التحصیلان کالج ساپیر ارسال شد. اکنون مسئله حمله سایبری و هک سامانه کالج در حال رسیدگی است و موضوع توسط مقامات این کالج در تعامل با مقامات سایبری تل‎ آویو در دست بررسی است. تاکنون هیچ اثری از حمله سایبری در سیستم‌های اطلاعاتی یا حساب‌های شخصی یافت نشده است.»

پیش از این نیز چند مورد حمله سایبری به نهاد‌ها و زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی انجام شده بود. اواسط ماه جاری میلادی وبگاه عبری جروزالم پست با تایید از دسترس خارج شدن وبسایت شهرداری قدس اشغالی اعلام کرد که گروه هکری موسوم به «الطاهره» مدعی حمله سایبری علیه سایت‌های شهرداری قدس و شرکت رافائل وابسته به وزارت جنگ این رژیم شده است. پیش از آن نیز همین گروه هکری به وبگاه شهرداری تل‌آویو حمله کرده و در پی آن سامانه مالیاتی از دسترس خارج شده است.

اوایل ماه جاری میلادی نیز رسانه‌ها از حمله سایبری گسترده از خاک عراق علیه سیستم عامل‌ها، مانیتور‌های کنترلی و سرور‌های شرکت قطار‌های سبک شهری در حال ساخت تل آویو خبر دادند.

اخیرا گروه هکری موسوم به «عصای موسی» شبکه برق رژیم صهیونیستی را قطع کرد. افزون بر این، حساب ایمیل برخی مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی نیز به تازگی هدف حمله هکری قرار گرفته است. نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به تازگی و پس از حملات سایبری متعدد دستور تاسیس یک شبکه امنیت الکترونیکی مشابه سامانه گنبد آهنین را داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)