بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی


امروزه انواع مختلفی از ماشین لباسشویی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد و همین موضوع کار را برای خریداران کمی سخت کرده است. از همین رو تصمیم داریم در ادامه مقاله بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را به شما معرفی کنیم.

همان‌طور که می‌دانید ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین ابزارها برای هرخانه است و از آنجایی که عمر تعویض آن به بیش از ده سال می‌رسد، لازم است که شما بهترین لباسشویی را برای منزل خود تهیه کنید تا کمتر به نمایندگی تعمیر لباسشویی مراجع کنید. از طرفی امروزه انواع مختلفی از ماشین لباسشویی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد و همین موضوع کار را برای خریداران کمی سخت کرده است. از همین رو تصمیم داریم در ادامه مقاله بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را به شما معرفی کنیم تا با ویژگی‌ها و خصوصیات هریک آشنا شوید و انتخابی مناسب داشته باشید.

بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95402

یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید هنگام خرید ماشین لباسشویی داشته باشید، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-95402 است. این ماشین لباسشویی 16 برنامه اصلی و چهار برنامه کمکی شستشو را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین از ورودی مستقل آب سرد و گرم نیز بهره‌مند است که این موضوع می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کند.

البته این دستگاه امکانات دیگری مانند سیستم کنترل کف خودکار، تنظیم دمای آب، آبکشی اضافه لباس‌ها، اتوکشی آسان، افزایش قدرت شستشو، خشک‌کن، تنظیم سرعت دور‌ و ... را نیز دارد. این دستگاه که 9 کیلوگرم ظرفیت دارد، می‌تواند به‌خوبی از پس شستشوی لباس‌های شما بر بیاید.

ماشین لباسشویی آبسال

از دیگر برندهای ایرانی که توانسته بهترین لباسشویی را تولید و به بازار عرضه کند، می‌توان به برند آبسال اشاره کرد. این برند از سال 1335 فعالیت خود را شروع کرده و تا به امروز آن را ادامه داده است. محصولات لوازم خانگی برند آبسال همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

درنتیجه شما می‌توانید ماشین لباسشویی‌های مربوط به این برند را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112 یکی از محبوب‌ترین تولیدات این برند به شمار می‌آید که ویژگی و مشخصات قابل قبولی دارد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مصرف انرژی کم سرعت و چرخش 1200 دور در دقیقه ظرفیت و گنجایش 7 کیلوگرمی صفحه نمایش لمسی و قفل کودک دارای برنامه‌های شستشوی متفاوت مانند شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های مشکی، آبکشی به همراه چرخش، خشک‌کن و ...

برند آبسال تنها به طراحی و تولید ماشین لباسشویی مدل REN7112 اکتفا نکرده و ماشین لباسشویی مدل REN7012 را نیز به بازار عرضه کرده است. این محصول همانند محصول قبل گنجایش و ظرفیت 7 کیلوگرمی دارد و به‌دلیل اینکه چرخشی برابر با 1200 دور در دقیقه دارد، مصرف انرژی آن بسیار پایین است. این ماشین لباسشویی از فناوری شستشوی سریع پشتیبانی می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین ماشین‌ لباسشویی‌های ایرانی باشد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606

اسنوا یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های تولیدکننده محصولات خانگی محسوب می‌شود که آغاز فعالیت آن با تولید ماشین لباسشویی همراه بوده است. تا‌به‌حال نظرسنجی‌های مختلفی در رابطه با برند بهترین لباسشویی ایرانی انجام شده است که همیشه ماشین لباسشویی برند اسنوا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات برگزیده شده است. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606 در میان انواع متفاوت مدل‌ها بهترین کیفیت و امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد‌. مشخصات این ماشین لباسشویی عبارتند از:

سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه ظرفیت 8 کیلوگرمی صدای کم دارای برنامه‌های متنوع شستشو برخوردار از موتور دایرکت درایو

ماشین لباسشویی ایکس ویژن

اگر به دنبال خرید بهترین لباسشویی ایرانی هستید، می‌توانید به محصولات برند ایکس ویژن نیز توجه داشته باشید. ایکس ویژن از دیگر برندهای عرضه‌کننده محصولات برقی و خانگی در ایران به شمار می‌آید که فعالیت خود را از سال 1343 شروع کرده است.

بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72-ASBL/AWBL

این ماشین لباسشویی به‌گونه‌ای طراحی شده است که ظرفیت و گنجایش شستشوی 7 کیلوگرم لباس را دارد و از آنجایی که مصرف انرژی آن بسیار پایین است، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خانواده‌های تقریبا پرجمعیت باشد.

لباسشویی علاوه‌برآنکه طراحی بسیار زیبایی دارد، از قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید روی بدنه این ماشین لباسشویی یک صفحه نمایش کوچک را مشاهده کنید که امکان قفل کودک را نیز به شما می‌دهد. همچنین این لباسشویی برنامه‌های شستشوی متفاوتی نیز دارد، بنابراین می‌توانید با استفاده از آن انواع لباس را بشویید.

ماشین لباسشویی پارس خزر

شاید تابه‌حال بارها نام برند پارس خزر را شنیده باشید. این برند از جمله برندهای معروف و قدیمی در زمینه تولید محصولات برقی است که ماشین لباسشویی نیز یکی از محصولات آن به شمار می‌آید. این برند همواره بهترین لباسشویی ایرانی را تولید می‌کند و محصولات آن در بین افراد طرفداران بسیار زیادی دارد.

ماشین لباسشویی پارس خزر مدل WM-8515

اگر تصمیم به خرید ماشین لباسشویی ایرانی پارس خزر دارید، مدل WM-8514 بهترین انتخاب خواهد بود‌. این محصول با سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه، 8 کیلوگرم ظرفیت دارد و شما می‌توانید حین شستشو لباس‌های دیگر را نیز به این دستگاه اضافه کنید.

این ماشین لباسشویی محفظه‌ای از استیل دارد و به همین دلیل دچار آسیب‌دیدگی‌هایی چون خش و سایش نمی‌شود. همچنین شما می‌توانید از 16 برنامه شستشویی که این دستگاه دارد متناسب با جنس و نوع لباس‌های خود استفاده کنید تا هم شستشو به بهترین شکل انجام شود و هم لباس‌ها حین شستشو آسیب نبینند.

بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی

ماشین لباسشویی فریدولین

شاید تا‌به‌حال نام برند فریدولین را نشنیده باشید، اما باید بدانید که این برند یکی از پیشگامان تولید لوازم‌خانگی در ایران است که بیش از 35 سال سابقه دارد و توانسته بهترین لباسشویی را به بازار معرفی و عرضه کند. این برند تا به امروز انواع مینی‌واش و لباسشویی‌های اتوماتیک و نیمه اتومات را تولید کرده است، از همین رو افراد می‌توانند با جمعیت‌های مختلف به‌راحتی از انواع ماشین لباسشویی‌های این شرکت براساس شرایطی که دارند استفاده کنند.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF60A

این مدل از ماشین لباسشویی شرکت فریدولین برای استفاده خانگی طراحی شده است و در طراحی آن از یک پروانه قدرتمند استفاده کرده‌اند که این موضوع کیفیت بهتر شستشو را برای کاربران به‌همراه خواهد داشت. در قسمت بالایی این ماشین لباسشویی پنل تنظیمات قرار گرفته است و شما می‌توانید در حالت ایستاده خیلی راحت به آن دسترسی پیدا کنید و تنظیمات موردنظر خود را اعمال کنید.

این ماشین لباسشویی هشت برنامه شستشوی پیش فرض دارد که شما می‌توانید با توجه به جنس لباس و شرایطی که دارد بهترین برنامه را انتخاب کنید. همچنین باید گفت که درب این ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی نیمه شفاف است و شما می‌توانید با توجه به این ویژگی روند شستشوی لباس‌ها را مشاهده کنید.

جمع‌بندی

همان‌طورکه مطالعه کردید، در این مقاله به شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی که توانسته‌اند بهترین لباسشویی را تولید کنند پرداختیم و از هربرند بهترین مدل‌ها را بررسی کردیم. حال اگر شما تصمیم به خرید ماشین لباسشویی ایرانی دارید، می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود یکی از این محصولات را انتخاب و با خیال راحت برای سالیان سال از آن استفاده کنید.

نویسنده: رپورتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج