استاندار: افزایش آمار جانباختگان سیل فیروزکوه به 15 نفر


استاندار: افزایش آمار جانباختگان سیل فیروزکوه به 15 نفر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار: افزایش آمار جانباختگان سیل فیروزکوه به 15 نفر

ایسنا: استاندار تهران آخرین آمار جانباختگان سیل در فیروزکوه را اعلام کرد و گفت: متأسفانه آمار جان باختگان سیل در روستای مزداران در شهرستان فیروزکوه به ۱۵ نفر رسیده است.

محسن منصوری در تشریح روند امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان فیروزکوه گفت: متاسفانه آمار جان باختگان سیل در روستای مزداران در شهرستان فیروزکوه تا این لحظه به ۱۵ نفر افزایش پیدا کرد.

وی افزود: چهار روستا در دهستان حبله‌رود از وقوع سیلاب آسیب دیدند و در این میان روستای مزداران بیشترین آسیب را شاهد بوده و بسیاری از خانه ها آسیب دیدند. بنا بر دستورالعمل ستاد بحران شهرستان نیروهای امدادی و خدماتی از تمامی فرمانداری‌های استان تهران جهت خدمات‌رسانی در این شهرستان حاضر شدند و با تلاش‌های شبانه‌روزی بخش زیادی از صدمات جبران شده است.

استاندار تهران درباره روند امداد رسانی و برقراری ارائه خدمات شهری و روستایی در منطقه سیل زده گفت : آب و گاز در ۷۰ درصد از مناطق آسیب دیده وصل شده اما در روستای مزداران و آتشان به دلیل شدت تخریب‌ها قطع است و همچنان تلاش برای وصل آب و برق نیز به جز چند نقطه از مزداران در کل منطقه وصل شده است و همچنین گاز در روستاهای آتشان و مزداران به دلیل شرایط خطرناک قطع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته