رمزارز معروف به شبکه متاورس پیوست


طبق گزارش‌ها، اولین متاورس کاردانو، Pavia، از پلتفرم Ready Player Me برای آواتارهای سه بعدی خود استفاده خواهد کرد و جزئیات کامل آن به زودی اعلام خواهد شد.

طبق اعلامیه اخیر، کاردانو اکنون با Ready Player Me، یک پلتفرم آواتار پیش‌فرض برای متاورس که در بیش از ۲۵۰۰ بازی و برنامه استفاده می‌شود، سازگار شده است. طبق گزارش‌ها، اولین متاورس کاردانو، Pavia، از پلتفرم Ready Player Me برای آواتارهای سه بعدی خود استفاده خواهد کرد و جزئیات کامل آن به زودی اعلام خواهد شد.

پلتفرم Ready Player Me به کاربران این امکان را می‌دهد که یک آواتار سه بعدی کامل از بدن با استفاده از یک سلفی بسازند و از آن در متاورس استفاده کنند. این قابلیت پتانسیل بیشتری را برای کاردانو به ارمغان می‌آورد.

در طول هفته نیز، پروژه Pavia یک تغییر نام برند را اعلام کرد که شامل تغییراتی در نقشه دنیای مجازی آن و همچنین راه‌اندازی نسخه جدیدی از وب‌سایت پروژه بود.

طبق گزارش‌ها، اکوسیستم کاردانو همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر، ۱۰۴۵ پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند، در حالی که اخیراً ۹۳ پروژه در کاردانو راه‌اندازی شده است. تعداد پروژه‌های NFT، برابر با ۶۳۰۴ است، در حالی که توکن‌های بومی کاردانو به ۵٫۶ میلیون رسیده است. تعداد اسکریپت‌های پلوتوس ۲۹۸۱ بوده، در حالی که تعداد اسکریپت‌های Github در هفته به ۲۶۱۵ رسید.

در ۳ جولای، تیم‌های IOG شبکه آزمایشی کاردانو را به عملکرد Vasil متصل کردند. پس از اعلام هارد فورک تست نت، کار به طور جدی ادامه یافت و با گره اولیه نسخه 1.35.0 شروع شد. در آخرین به‌روزرسانی هفتگی، IOG کار انجام شده توسط تیم‌های کاردانو در طول هفته را برای رفع اشکال‌های موجود در نود v.1.35.2 گزارش کرد. کوین هاموند، مدیر فنی IOG، گفته که ممکن است چند هفته دیگر برای راه اندازی Vasil در شبکه اصلی تاخیر به وجود آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک