شهرداری در شهر هوشمند مانند شتاب‌دهنده کسب و کار عمل می‌کند


به گزارش شفاف، سورنا ستاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: زمینه‌های همکاری شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گسترده است. مانند حوزه های فرهنگی از جمله خانه‌های خلاق،...

به گزارش شفاف، سورنا ستاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: زمینه‌های همکاری شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گسترده است. مانند حوزه های فرهنگی از جمله خانه‌های خلاق، هوشمندسازی شهر، تکنولوژی‌های جدید در حمل و نقل و واگن‌های متروی ملی که تست‌های نهایی آن در حال انجام است و در این حوزه برای پیاده‌سازی ایده‌ها در خدمت شهرداری تهران هستیم.

وی افزود: در شهر هوشمند شهرداری مانند شتاب‌دهنده کسب و کار عمل می‌کند. توسعه مسائل با استفاده از نوآوری به ویژه در بافت فرسوده منجر به توسعه شهر به سمت هوشمندسازی می‌شود.

ستاری در خصوص بحث خانه‌های خلاق نیز گفت: این موضوع از حدود سه سال پیش مورد توجه و تمرکز ما قرار گرفته و پروژه های مختلفی در این حوزه پیاده سازی شده، امیدواریم با همکاری شهرداری نیز در تهران پروژه‌های موفقی را پیاده سازی کنیم.

وی ادامه داد: تبدیل بافت‌های فرسوده و مکان‌هایی که در اختیار شهرداری و سایر نهادهاست، می‌تواند کمک کند که استارت‌آپ‌ها در آنها مستقر شوند و فعالیت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا