امیدوارم مربیان خارجی تنور لیگ را داغ کنند / ربیعی: هدف من افزایش احترام به تیم مس است


امیدوارم مربیان خارجی تنور لیگ را داغ کنند / ربیعی: هدف من افزایش احترام به تیم مس است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید که جام جهانی به سود تیم‌هایی است که بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارند چرا که انگیزه آنها برای درخشش بیشتر می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی پس از دیدار دوستانه برابر آلومینیوم اراک که با برتری 5 بر 2 مس رفسنجان همراه بود، در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا باید بگویم که قلب ما با مردم رفسنجان است و نگران آنها هستیم چرا که چند روزی است درگیر سیل هستند. حتی قرار بود به همراه بازیکنان عازم آنجا شویم. خبرهای خوبی داریم و ان‌شاءالله ظرف یکی دو روز اخیر مشکلات آنجا برطرف شود. برای تمام مردم آنجا آرزوی سلامتی داریم.

وی ادامه داد: نتایج بازی های دوستانه مهم نیست. آلومینیوم تیم بسیار خوبی بوده و آقای رحمتی نیز مربی خوب و باشخصیتی است. ما نسبت به بازی قبل و از لحاظ هماهنگی بهتر بودیم ولی همچنان برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به تمرین بیشتری داریم.

ربیعی درباره اینکه آیا تیمش کامل است یا همچنان نیاز به جذب نفرات جدید دارد، پاسخ داد: تعدادی بازیکن به خدمت گرفته ایم که با نفراتی که از دست داده ایم مرتبط است. در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل فقط آقای کیانی را از دست دادیم و پورامینی را جذب کردیم و خرید دیگری نداشتیم. ضمن اینکه در ابتدای فصل محمد انصاری را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم و بازیکنی هم جایگزین ایشان نشد.

او اظهار داشت: با از دست دادن انصاری، کیانی، علیاری، عقیل کعبی و دو تغییری که درون دروازه و جای دیگر داشتیم، به همان میزان بازیکن جذب کردیم. اینگونه نبوده که بازیکن زیادی جذب کنیم یا تغییرات زیادی بدهیم. با احترام به آقای مرتضی منصوری، از ایشان نیز سپاسگزاریم ولی با وی نیز قطع همکاری کردیم. باکس ما تقریبا همان باکس سال گذشته است به علاوه 5، 6 تغییری که داریم. اگر نتوانیم در یک سری پست ها رضایت داشته باشیم، شاید نیازمند تغییراتی باشیم وگرنه با همین ریتم جلو خواهیم رفت.

سرمربی مس رفسنجان درباره قرعه این تیم در فصل جدید گفت: حداقل می توانم بگویم برای ما قرعه کشی نکته چندان مهمی نیست. ما در دو فصل گذشته نیز قرعه سنگین تری داشتیم. قرعه امسال هم دشوار است. به هر حال تیم های نساجی و گل گهر جزو دو تیم بسیار خوب لیگ هستند که دو بازی ابتدایی ما با این تیم هاست. فکر می کنم امسال همه تیم های لیگ خوب هستند. امسال را لیگ بسیار با کیفیتی می بینم و این شرایط قطعا می تواند جذابیت های بیشتری را برای لیگ ما ایجاد کند.

امیدوارم مربیان خارجی تنور لیگ را داغ کنند / ربیعی: هدف من افزایش احترام به تیم مس است

ربیعی درباره حضور سرمربیان خارجی روی نیمکت تیم های لیگ برتر و تأثیر آن روی بالا رفتن کیفیت مسابقات، پاسخ داد: به هر حال سال های منتهی به جام جهانی، غالبا به دلیل انگیزه هایی که وجود دارد، کیفیت لیگ را بالا می برد. تیم هایی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارند، نسبتا از این مسئله بهره بهتری هم می برند. به دلیل اینکه در سال منتهی به جام جهانی هستیم و بازیکنان تلاش می کنند تا در این رقابت ها حضور داشته باشند. من همیشه می گویم که مربیان داخلی خیلی خوبی داریم. امیدوارم مربیان خارجی بتوانند برای باشگاه هایشان مثمر ثمر باشند و تنور رقابت های را داغ تر کنند.

وی درباره تشکیل یک خط حمله قدرتمند در مس رفسنجان گفت: پس از جدایی مجید علیاری، همان بازیکنان سال قبل را داریم و تنها شیمبا را جذب کردیم. منشا و آذرباد هستند ضمن اینکه فراز امامعلی اکنون ریتم خوبی دارد و امید لطیفی را نیز در اختیار داریم. آقایان سلیمانی و علیاری را از دست داده ایم. از آنها نیز تشکر می کنم چون زحمت کشیدند. به نظر من امسال تیم های دیگر یاریگری های بیشتری داشته اند. نمی خواهم درباره آن صحبت کنم. ما نیز به عنوان تیم ششم سال گذشته و به اندازه وسع خودمان در تلاش برای ارتقای خودمان هستیم و سعی می کنیم همان فوتبال رو به جلویی که مکتب و فلسفه بازی من است؛ جلو ببریم و امیدوارم بچه ها نیز بتوانند انجام وظیفه کنند. به عنوان مثال در همین 15 دقیقه پایانی نامنظم بودند. الان اصلا از کیفیت، ریتم و نظم شیمبا و منشا راضی نبودم. نامنظم بودند و این زمان می برد تا بین‌شان هماهنگی ایجاد کنیم.

ربیعی درخصوص روند صعودی عملکرد دوران مربیگری اش و اینکه برای فصل جدید چه چیزی موجب رضایت او را فراهم می کند، گفت: فکر می کنم اکنون حداقل 10 تا 12 تیم خوب در مسابقات لیگ برتر داریم. همواره پدیده و شگفتی داشته است. فکر می کنم لیگ سختی خواهد بود. هدف من در باشگاه مس در این 4 سالی که حضور داشته ام، ارتقای این مجموعه بوده است. امیدوارم امسال نیز با کمک بچه ها این ارتقا را انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: ارتقا برای من، این است که برای تیم مس یک هویت سازی شده است. شاید اگر شما سه سال قبل اسم مس رفسنجان را می آوردید، کسی باور نمی کرد مس در جایگاهی قرار بگیرد که اکنون دارد. به لطف خدا، کمک همه، مدیران و... هویت و شخصیت سازی برای مس ایجاد شده و از این تیم به عنوان یک تیم محترم یاد می شود. هدف من این است که به کمک شاگردانم، همه عوامل، کادرفنی، مدیران و... این احترام را افزایش دهیم.

سرمربی مس رفسنجان در پایان درخصوص اتفاقات حاشیه ای و درگیری پیش آمده در بازی با آلومینیوم گفت: چیز خاصی نبود. این اتفاقات طبیعی است. خود من شخصا سعی کرده ام که احترام تمام عزیزان و بزرگواران حفظ شود. به هر حال در بازی حرفی هم پیش می آید، بین من و کادرفنی آلومینیوم است که روابط خیلی خوبی داریم. حالا بازیکنی وجود دارد که احترام او برای من واجب است. اکنون بازیکنان در دوره بدنسازی هستند، فشار سنگین است و کمی از لحاظ ذهنی تحت فشارند و طبیعی است. از نظر من مشکلی وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !