دولت در سفرهای استانی مسایل را از اعضای شوراهای شهر بشنود


دولت در سفرهای استانی مسایل را از اعضای شوراهای شهر بشنود

رکنا:رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان خواستار اطلاع رسانی لازم پیرامون مصوبه‌های دولت در سفر استانی رییس جمهور به این استان شد و گفت: مردم باید از جزییات این طرح‌ها باخبر شوند.

به گزارش رکنا ازهمدان، اکبر کاوسی امید در صحن شورای اسلامی شهر همدان با قدردانی از حضور پرشور مردم در استقبال از رییس جمهور اضافه کرد، مشارکت باشکوه مردم از مراسم استقبال نشان از موقعیت شناسی و میهمان نوازی این استان بود.

وی خاطرنشان کرد: سفر رییس جمهور هر چند پربار اما کوتاه مدت بود و نشست‌هایی نظیر نخبگان نیاز به زمان بیشتری داشت.

کاووسی با اشاره به اینکه کمیسیون شهرسازی و معماری در شورای شهر همدان طرح واگذاری زمین‌های با کاربری فضای سبز با مالکیت دولت به شهرداری را ارایه کرده است، گفت: توقع داریم دولت در واگذاری این زمین‌ها به شهرداری اقدام کند.

کاوسی‌امید با بیان اینکه در صورت تدبیر لازم و صدور دستور در واگذاری این اراضی مسایل و مشکلات مربوطه مردم حل می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در پارلمان شهری مشکلات فراوانی را از مردم مطلع هستند و پیشنهاد داریم دولت در سفرهای استانی به موضوع مهم شنیدن مسایل از سوی اعضای شوراهای شهر توجه داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب مستاجران و افزایش اجاره بها در همدان یادآور شد: این یک هشدار برای تمام مسئولان مرتبط در این حوزه است که قبل از وقوع یک وضعیت بحرانی در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: باید قبل از فرا رسیدن پایان فصل تابستان و افزایش جابجایی مستاجران چاره‌ای در بحث اجاره بها اتخاذ شود تا مشکلی برای این قشر پرجمعیت ایجاد نشود.

کاوسی‌امید با طرح این سوال که مگر می‌شود نظام و تعرفه‌ای در حوزه اجاره بهای مسکن در همدان نباشد، گفت: صاحب خانه‌ها افزایش ۱۰ برابری را در مبلغ پول پیش و اجاره بها تعیین کرده‌اند و دولت و قوه قضاییه باید با تشکیل جلسه و تدبیر در این موضوع از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس