آرتتا: خریدهای امسال آرسنال تمام نشده


آرتتا: خریدهای امسال آرسنال تمام نشده

میکل آرتتا تایید کرد که کار آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی به پایان نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در یک مصاحبه تایید کرد که توپچی‌ها در ادامه پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب مهره‌هایی دیگر خواهند بود و کار این تیم در فعالیت‌های نقل و انتقالاتی امسال به پایان نرسیده است.

به نظر می‌رسد یوری تیلمانس، ستاره بلژیکی لستر، یکی از هدف‌های اصلی آرسنال در ادامه تابستان خواهد بود. سرمربی آرسنال در مقابل سوال خبرنگاران اطلاعاتی درباره نام هدف‌های احتمالی تیمش بروز نداد ولی تایید کرد که خریدهای بیشتری برای توپچی‌ها در راه خواهد بود.

آرتتا: خریدهای امسال آرسنال تمام نشده

آرسنال امسال تابستان تا این لحظه چندین بازیکن جدید به خدمت گرفته که مهم‌ترین آنها فابیو ویرا، گابریل ژسوس، و اولکساندر زینچنکو بوده است. تیم‌های لیگ برتری تا روز یک سپتامبر زمان دارند تا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی داشته باشند.

آرتتا در مصاحبه خود گفت:" اگر بازار اجازه بدهد به دنبال این هستیم که به فعالیت در نقل و انتقالات ادامه بدهیم. در روزهای اخیر حتما شاهد تحرکات ما در بازار نقل و انتقالات بوده‌اید.

هدف ما این است که در تیم تعادلی کامل به‌وجود بیاید. این هدفی بود که از اول به دنبال آن بودیم. اینکه موفق می‌شویم به این هدف برسیم یا نه، داستان دیگری است ولی من از وضعیتی که در حال حاضر داریم هم راضی هستم".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان