این زن 23 بار عروس شده است ! + عکس های خانم عروس را ببینید


این زن 23 بار عروس شده است ! + عکس های خانم عروس را ببینید

با زنی که حتی در سن 68 سالگی به دنبال شوهر است در این مقاله آشنا شوید !

این زن 68 ساله آمریکایی به نام لیندا ولف تا کنون بیست و سه بار ازدواج کرده و اکنون نیز در جستجوی مورد دیگری برای بیست و چهارمین بار است و توانسته نامش را در کتاب گینس به ثبت برساند .

آخرین ازدواج این زن آمریکایی با مردی بود که او هم نیز با 29 ازدواج رکورد دار بود.

لیندا که جشن 68 سالگی خود را گرفته است به خبرنگاران اعلام کرد که پس از مرگ آخرین شوهرش در سن 88 سالگی به دنبال ازدواج بیست و چهارم است.

این زن 23 بار عروس شده است ! + عکس های خانم عروس را ببینید

این زن نخستین بله عروسی اش را در سن 16 سالگی به شوهر 31 ساله اش گفت و با این مرد خوش تیپ توانست 7 سال زندگی کند. بین 23 دامادی که این زن در مدت 52 سال انتخاب کرد مردانی با شغل های متفاوت بودند که البته بین آن ها افراد خلافکار نیز دیده می شود. او می گوید:نمی داند که نامادری چند نفر هستم، اما خودم 7 بار زایمان کرده ام.

او می گوید که به ازدواج اعتیاد پیدا کرده است .در سالهای بعد ، با یک مجرم یک چشم ، لوله کش ، موسیقیدان ، واعظ و … ازدواج کرد . دوتا از شوهرهایش، بد از آب در آمدند و دوتایشان هم بی خانمان و آواره بودند . خانم ولف ، فقط سه بار با یک مرد هندی به نام « جک جورلی » ازدواج کرد.

این زن 23 بار عروس شده است ! + عکس های خانم عروس را ببینید

او هم اکنون مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست . آخرین ازدواج او که سر و صدای زیادی نیز به راه انداخت ، با مردی به نام گلین ولف بود . این مرد برای بیست و نهمین بار ازدواج می کرد و عنوان مردی که بیشترین ازدواج در جهان را دارد ، به خود اختصاص داده بود و یک سال بعد و در سن 88 سالگی درگذشت .

هم اکنون خانم ولف در جستجوی بیست و چهارمین عشق خودش است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج