بالاک: ورنر فاقد ذهنیت لازم برای ترکیب است


بالاک: ورنر فاقد ذهنیت لازم برای ترکیب است

رکنا ورزشی: بالاک در خصوص تیمو ورنر صحبت کرد.

به گزارش رکنا، بازگشت به لایپزیگ، انتقال به یوونتوس، حتی رئال مادرید به عنوان خریدار بالقوه: تیمو ورنر این روزها به شدت با ترک چلسی همراه است. میشائیل بالاک، بازیکن سابق آبی‌های لندنی، آرزو می‌کرد که این ملی‌پوش آلمانی تمام تلاشش را می‌کرد تا در لندن به نتیجه برسد.

بالاک در مصاحبه ای با DAZN می گوید: تیمو در حال حاضر فراتر از آنچه که نشان می دهد هست. رفتن به چلسی شجاعانه بود، زیرا می دانست چه محیطی در انتظار اوست. او هنوز نتوانسته خود را نشان دهد. او فاقد ذهنیت لازم برای ترکیب است.

وی افزود: بالاک بر این عقیده است که ورنر باید خود را واضح تر در نشان دهد. بالاک می گوید شرایط نامناسب در چلسی روی تیم ملی نیز تاثیر گزار بوده است. او می توانست مهاجم بی چون و چرای تیم ملی باشد. من فکر نمی کنم او دیگر اینطور باشد، او این موقعیت را از دست داده است. حالا این به او بستگی دارد که دوباره قدرت ذهنی خود را تقویت کند.

این روزها صحبت های زیادی در مورد تغییر تیم ورنر می شود. موضوعی که البته گفته می شود توماس توخل با آن مخالف است.ورنر در فصل گذشته 37 بازی انجام داد و 11 گل در این روند به ثمر رساند، اما بیشتر در مهم ترین بازی ها کنار گذاشته بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار