دوست سادیو مانه هم بایرنی شد


دوست سادیو مانه هم بایرنی شد

دِزیر سگبه، دوست صمیمی سادیو مانه، امروز با امضای قراردادی رسمی بازیکن باشگاه بایرن مونیخ شد. او در تیم دوم بایرن بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی، تابستان امسال از لیورپول راهی بایرن مونیخ شد تا یکی از بزرگترین خریدهای تابستانی بوندس‌‌لیگا لقب بگیرد و حالا دلیل بیشتری برای رضایت از زندگی در مونیخ دارد و آن هم پیوستن دوست صمیمی‌اش به این باشگاه باواریایی است.

دوست سادیو مانه هم بایرنی شد

دِزیر سگبه، دوست مانه، به‌مدت دو سال بازیکن بایرن خواهد بود. او البته در تیم دوم باشگاه بازی خواهد کرد و مستقیما با سادیو همبازی نخواهد بود. سگبه، هموطن مانه نیست و در تیم ملی کشورش، بنین، بازی می‌کند. او فصل آینده به‌عنوان مهاجم در تیم دوم بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت.

حالا که بایرن فصل آینده در نبود روبرت لواندوفسکی به ستاره سنگالی خط حمله‌اش امیدهای زیادی دارد، حضور دوست صمیمی او در باشگاه می‌تواند کمک قابل توجهی برای مانه باشد. بایرن مونیخ با جذب دزیر سگبه هم یک بازیکن ملی‌پوش آفریقایی که می‌تواند در آینده پیشرفت کند؛ به خدمت گرفته و هم فضایی برای ستاره بزرگ سنگالی‌اش فراهم کرده که بتواند راحت‌تر با زندگی در شهر مونیخ خو بگیرد و به شرایط جدیدش در آلمان عادت کند.

دوست سادیو مانه هم بایرنی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد