توزیع 2 هزار غذای گرم به مناسبت عید غدیر توسط کانون «مائده» مسجد «امام علی (ع)» شیراز


توزیع 2 هزار غذای گرم به مناسبت عید غدیر توسط کانون «مائده» مسجد «امام علی (ع)» شیراز

زارع گفت: کانون فرهنگی هنری «مائده» در مسجد «امام علی (ع)» شیراز به مناسبت عید سعید غدیر به طبخ و توزیع ۲ هزار غذای گرم اقدام می کند.

«علیرضا زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: کانون فرهنگی هنری «مائده» برای بزرگداشت عید سعید غدیر با همکاری پایگاه مقاومت «حاج سید احمد خمینی»، خیریه «کلبه مهر امام علی (ع)»، هیئت «فدائیان امام علی (ع)» واقع در مسجد «امام علی (ع)» برنامه های مختلفی در روز عید غدیر انجام خواهند داد.

مسئول کانون فرهنگی هنری «مائده» در مسجد «امام علی (ع)» افزود: از امروز این اقدامات برای پخت و توزیع حدود 2 هزار پرس طعام علوی اقدام کرده اند که در محله های «لب آب» و «شاهداعی الله» شیراز توزیع خواهد شد و این غذاها شامل چلو مرغ، چلو کباب و پلو خورشت سبزی هستند.

وی اضافه کرد: حدود 800 عدد فالوده شیرازی در روز عید غدیر بین اهالی محله توزیع خواهد شد و در ایستگاه های صلواتی حدود هشت هزار لیوان عرقیات و فالوده شیرازی در بلوار «سیبویه» شیراز توزیع خواهد شد.

زارع اعلام کرد: پخش شیرینی و شربت در این ایستگاه خواهیم داشت و امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد «امام علی (ع)» جشن و مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت (ع) و نورافشانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: توزیع حدود 500 بسته معیشتی به همت خیریه «کلبه مهر امام علی (ع)» انجام می شود که شامل گوشت، برنج، حبوبات، مرغ و ... است که البته توزیع این اقلام ماهانه و در ایام مذهبی مختلف نیز به یکصد خانواده تحت پوشش این خیریه را به انجام می رسانیم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!