بیت‌کوین کاهشی شد


بیت‌کوین کاهشی شد

بیتکوین در شبانه‌روز گذشته حدود ۵۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد، اما هنوز در کانال ۲۲ هزار دلار معامله می‌شود.از طرفی کوین بیس (Coinbase) شاهد افزایش حجم معاملات برای محصول آتی خود، نانو بیت‌کوین است که توسط معامله‌گران خرده‌فروشی تقویت می‌شود.

به گزارش بنکر (Bankerدر حال حاضر بازار رمزارزها شاهد نوسان بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۲۲ هزار دلاری قرار دارد.

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار است که ۰.۰۱ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴.۶۷ درصد کاهش یافته و به ۶۱.۵۹ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۳۳.۲۷ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با افت ۰.۷۶ درصدی به قیمت ۲۲ هزار و ۷۵۴ دلار و اتریوم با افزایش بیش از ۱ درصد به قیمت هزار و ۶۰۲ دلار معامله می‌شوند.

ریپل و کاردانو شاهد رشد قیمت بودند، در حالی که دوج‌کوین و شیبا اینو افت قیمت تجربه کردند.

حجم معاملات لحظه‌ای کوین بیس از ۲۰۰ میلیارد دلار در ماه مه ۲۰۲۱ به ۵۹ میلیارد دلار در جولای کاهش یافته است اما واحد مشتقات جدید آن شاهد ورود معامله‌گران خرده‌فروشی جدید به محصولات آتی نانو بیت‌کوین خود است که طی هفته گذشته سه روز متوالی رکورد زد.

کوین بیس محصول آتی خود یعنی نانو بیت‌کوین را در ماه ژوئن عرضه کرد که بین تعدادی از کارگزاران خرده‌فروشی از جمله Wedbush، EdgeClear و NinjaTrader معامله می‌شود.

بوریس ایلیسکی، رئیس صرافی مشتقات کوین بیس در زمان عرضه نانو بیت‌کوین گفت: «این محصول به سرمایه اولیه کمتری نسبت به محصولات آتی سنتی نیاز دارد و فرصتی واقعی برای گسترش قابل توجه مشارکت خرده‌فروشی در بازارهای آتی کریپتوهای تحت نظارت ایالات‌متحده ایجاد می‌کند».

حجم واقعی معاملات آتی نانو در ۱۹ جولای پس از چند روز افزایش به ۲۱۷هزار و ۴۵ دلار رسید اما داده‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که حجم قراردادها در ۲۲ جولای به ۱۱۷هزار و ۴۹۳ کاهش یافته است. حجم معاملات در بیشتر ماه‌های ژوئن و جولای زیر ۵۰ هزار قرارداد در روز بود. طبق ایمیل ارسال شده توسط گروه فروش کوین بیس، این شرکت از زمانی که شرکای دلال خرده‌فروشی در هفته گذشته تلاش‌های بازاریابی/تبلیغی را آغاز کردند، شاهد افزایش فعالیت‌ها بود.

کوین بیس امسال پس از تصاحب FairX، بخش مشتقات که توسط کمیسیون معاملات آتی کالا تنظیم می‌شود، وارد بازار مشتقات کریپتو شد. این شرکت با رقابت شدیدی با شرکت‌هایی مانند FTX و CME Group مواجه است که در ماه ده‌ها میلیارد دلار در معاملات آتی بیت‌کوین معامله می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان