قتل یک دستفروش نیجریه‌ای در ایتالیا در کمال خونسردی+ فیلم


قتل یک دستفروش نیجریه‌ای در ایتالیا در کمال خونسردی+ فیلم

یک شهروند ایتالیایی روز جمعه در شهر سیویتانوا و در برابر دیدگاه انبوه رهگذران با خونسردی اقدام به قتل یک دستفروش مهاجر نیجریه‌ای می‌کند.

به گزارش فارس، یک شهروند ایتالیایی روز جمعه یک دستفروش مهاجر نیجریه‌ای را در خیابانی شلوغ و در برابر دیدگان انبوه رهگذران در شهر سیویتانوای ایتالیا به قتل رساند.

رسانه‌های ایتالیایی در گزارش‌های خود اعلام کردد که «فیلیپو کلاودیو جوزپه» ایتالیایی «الیکا اوگوشوکو» نیجریه‌ای را در حمله‌ای وحشیانه به قتل رسانده‌ است.

بر اساس گزارش‌ها، این شهروند ایتالیایی با حمله به این مهاجر نیجریه‌ای که به دستفروشی می‌پرداخته اقدام به قتل وی کرده و عابران و کسانی که از کنار این حادثه عبور می‌کردند تنها به گرفتن فیلم از این جنایت اکتفا کردند.

در فیلم‌هایی که منتشر شده نشان می‌دهد این ایتالیایی پس از به زمین زدن مهاجر نیجریه‌ای اقدام به خفه کردن وی کرده و سپس با زدن ضربه‌های چوب به سرش، او را به قتل رسانده است.

مجله رولینگ استون ایتالیایی نیز گزارش داد که این شهروند ایتالیایی پس از کشتن اوگورشوکو، تلفن همراه وی را برداشته و با خود برده است.

رسانه‌های ایتالیایی نوشدند که این حادثه پس از آن روی داد که اوگورشوکو از این شهروند ایتالیایی و همسرش درخواست می‌کند که از وی یک دستمال کاغذی خریداری کرده یا به وی یک یورو کمک کنند.

منابع محلی می‌گویند که پلیس پس از این حادثه، این شهروند ایتالیایی را به اتهام قتل عمد و سرقت کیف قربانی دستگیر کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، مهاجر نیجریه‌ای که در این حادثه کشته شد همسر و یک فرزند هشت ساله داشته است.

وکیل این شهروند ایتالایی مدعی شده است که موکل وی باید مورد روانکاوی قرار گرفته و وی از مشکلات روحی روانی رنج می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...