محور کرج-چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد


محور کرج-چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد

مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج- چالوس به علت بارش رگباری باران و احتمال سیل در حوزه استحفاظی راه‌های مازندران (محدوده مرزن‌آباد) بار دیگر مسدود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، علی زندی‌فر، گفت: براساس اعلام هواشناسی از سه روز پیش شاهد بارش‌های رگباری در نقاط مختلف استان بودیم که این بارش‌ها باعث ریزش کوه، روان‌شدن سیلاب و گل ولای و مسدود شدن برخی محورهای اصلی و راه‌های روستایی البرز شد که بلافاصله با حضور به موقع نیروهای راهداری، عملیات لایروبی و ریزش‌برداری آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسیرها باز و تردد وسایل نقلیه برقرار شد.

وی در ادامه از مسدود شدن محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: این محدودیت از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز یکشنبه اعمال شده است لذا امکان تردد برای رانندگان از این مسیر تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

زندی‌فر، علت این انسداد را بارش رگباری باران و احتمال سیل در محدوده مرزن‌آباد اعلام کرد و افزود: در این محور از پل بیلقان تا ابتدای تونل کندوان که حوزه استحفاظی راه‌های استان البرز است هیچ مشکلی وجود ندارد.

این مسئول در پایان بیان کرد: با توجه به انسداد این محور رانندگان از مسیرهای جایگزین برای سفر به استان‌های شمالی کشور استفاده کنند و قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها، محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد