فارس من| مطالبه مردم از پلیس برای برخورد با بدحجابی


فارس من| مطالبه مردم از پلیس برای برخورد با بدحجابی

«تشدید نظارت بر پوشش مردان و زنان» عنوان پویشی است که مخاطبان در سامانه «فارس من» ثبت کرده‌ و برخورد با بدحجابی و مقابله با ترویج فرهنگ غربی را از پلیس خواستار هستند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،«تشدید نظارت‌ها بر پوشش مردان و زنان» عنوان پویشی است که مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من ثبت کرده‌ و تا کنون حمایت و امضای حدود ۲۵۰۰ نفر از شهروندان را در پی داشته است.

شهروندان در متن این پویش آورده‌اند: « از نیروی انتظامی و سازمان بسیج، تشدید نظارت بر پوشش مردان و زنان در اماکن عمومی و اداری و مبارزه با بد حجابی، مبارزه و مقابله با ترویج فرهنگ غربی و نمادهای فرقه های منحرف را مطالبه می کنیم.

این دو سازمان بدون توجه به فضاسازی های رسانه های معاند، در چارچوب اصول و قواعد وظایف خود را انجام دهند».

پیگیری‌های خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از فرماندهان پلیس حاکی از آن است که برخورد با کشف حجاب، بدحجابی و پوشش نامناسب با طرح‌های مختلف پلیسی به طور جد در حال اجرا است.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه تلاش داریم از عفاف و حجاب در جامعه پاسداری و حراست کنیم اعلام کرد: تمام طرح‌های امنیت اخلاقی در تهران با جدیت و قاطعیت اجرا می‌شود.

گفتنی است گشت‌های امنیت اخلاقی و طرح ناظر در راستای برخورد با کشف حجاب و بدحجابی در حال انجام است؛ در طرح ناظر یک به موضوع کشف حجاب در خودرو و در طرح ناظر دو به نظارت بر فعالیت اماکن عمومی و فروشگاه ها پرداخته شده و به تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید اعلام شده که شئونات اسلامی را باید رعایت کنند؛ همچنین در گشت امنیت اخلاقی نیز با مصادیق بدحجابی و پوشش نامناسب برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول