وضعیت نشستن شما ویژگی های شخصیتیان را نشان می دهد!


وضعیت نشستن شما ویژگی های شخصیتیان را نشان می دهد!

آیا با زانوهای صاف می نشینید؟ زانوها از هم جدا؟ مچ پا ضربدری؟ پاهای ضربدری؟ یا قفل پای فیگور چهار؟ خوانندگان زن مرد، بدانید وضعیت نشستن شما در مورد شخصیت شما و افرادی که می شناسید چه می گوید!

طبق مطالعات رفتاری توسط متخصصان، مشخص شده است که وضعیت پاها شخصیت را نشان می دهد. بله، پاها و پاهای ما می توانند بینش هایی را نسبت به شخصیت ما ارائه دهند. کارشناسان بیان می‌کنند که پاها بر اساس دستوراتی عمل می‌کنند که از طریق ناخودآگاه ما ارسال می‌شود که به سختی می‌تواند در جهت چیزی که ما می‌خواهیم حرکت کند یا در صورت خطر یا احساسات منفی مانند عصبی بودن، اضطراب، کسالت، ناامنی‌ها و غیره دور شویم.

وضعیت نشستن شما ویژگی های شخصیتیان را نشان می دهد!

وضعیت نشستن شماره 1: زانوها صاف: در مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه ایالتی اوهایو انجام شد، مشخص شد افرادی که با زانوهای صاف می‌نشینند، در طول مصاحبه‌هایشان واجد شرایط شغلی هستند. آنها همچنین افرادی هستند که به خود و مهارت های خود ایمان دارند. نگرش سالم و مثبتی نسبت به خود دارند و در نتیجه ناامنی کمتری دارند. صاف نشستن با زانوهای صاف نیز نشانگر سطح بالای اعتماد به نفس است. این افراد باهوش، متفکر منطقی و در زندگی روزمره خود وقت شناس هستند. کمتر احتمال دارد که دیر به هر مکان، جلسه یا مصاحبه ای برسند. آنها به احتمال زیاد کارهای هوشمندانه انجام می دهند و مکان، خانه، آشپزخانه یا فضای اداری و فضای کار خود را مرتب و مرتب نگه می دارند. خانه یا محل کار آنها به احتمال زیاد تمیز و باید همه چیز در جای خود است. آنها صادق هستند اما کاملا محتاط هستند. آنها از غیبت یا صحبت پشت سر مردم خودداری می کنند. آنها ترجیح می دهند احساسات خود را کنترل کنند یا خودشان را کنترل کنند تا اینکه صحنه ای بسازند یا درگیر درگیری شوند. آنها توانایی آرام ماندن در موقعیت های نامطلوب را دارند و بنابراین به ندرت دیدگاه خود را از دست می دهند. ذهن آرام آنها همچنین به آنها کمک می کند تا هرگونه تغییر در محیط یا اتفاقات معمول در زندگی روزمره را تشخیص دهند.

وضعیت نشستن شماره 2: زانوها از هم جدا: افرادی که با زانوهای باز می نشینند، حس خود محوری در آنها جریان دارد. همچنین به نظر می رسد مغرور و قضاوت کننده هستند. با این حال، مطالعات کاملاً خلاف آنچه در سطح به نظر می رسد نشان داده است. به احتمال زیاد شما فردی مضطرب و نگران هستید. شما آنقدر به دنبال کمال هستید که دائماً از ترس اشتباهی پر می شوید. تحقیقات نشان داده است افرادی که زانوهای خود را از هم جدا می‌نشینند، ذهن و برنامه بسیار آشفته‌ای دارند. آن‌ها دامنه توجه کوتاهی دارند و در تمرکز مشکل دارند. آنها همیشه در حال کاوش هستند و مجذوب هر چیز جدیدی هستند که نمی توانند یک کار را در یک زمان به درستی انجام دهند. آنها فکر می کنند عاقلانه صحبت می کنند اما معمولاً افکارشان شکسته می شود. آنها قبل از اینکه به عواقب کلمات خود فکر کنند صحبت می کنند یا بدتر از آن در میانه گفتگو فراموش می کنند. آنها به راحتی خسته می شوند. آنها همچنین می توانند بی علاقه شوند و روابط را ترک کنند. این افراد به انرژی محرک زیادی در اطراف خود نیاز دارند. در روابط یا کار، هر کجا که باشد، نیاز به تلنگرها و نظم و انضباط دائمی دارند تا آنها را به شیوه ای سازمان یافته کار کنند. مردان معمولاً با زانوهای باز می نشینند یا به آن زانوهای پراکنده نیز می گویند، با این حال، این افراد معمولاً در روانشناسی به عنوان فرزند مردی دیده می شوند که به مادری دائمی یا شخصی نیاز دارند تا آنها را در مسیر درست نگه دارد.

وضعیت نشستن شماره 3: پاهای ضربدری: آیا شما اهل هنر هستید؟ آیا تمایل زیادی به رویاپردازی با چشمان باز دارید؟ شما باید عادت به نشستن با پاهای روی هم داشته باشید. درست؟ مطالعات نشان داده است که اگر فردی هستید که با پاهای ضربدری می‌نشینید، اغلب با ایده‌های خلاقانه هستید. شما دارای تفکر بسیار تخیلی هستید. شما کاملاً رویاپرداز هستید. وقتی در جمعی از افراد نشسته اید، می توانید در رشته افکار خود گم شوید. شما معمولا شخصیت بزرگی دارید اما احتمال اینکه فضای اتاق را اشغال کنید بسیار کم است. با این حال، در یک نکته منفی، نشستن با پاهای ضربدری نیز به عنوان یک نگرش دفاعی یا بسته به نظر می رسد. ممکن است از شما محافظت شود و نخواهید یا نتوانید اجازه دهید کسی وارد زندگی شما شود. شما یا می ترسید یا ناامنی های خود را پنهان می کنید. اگرچه، تغییراتی در این پوزیشن‌ها وجود دارد که در صورت آرامش یا ترس در هنگام نشستن با پاهای ضربدری ممکن است خواندن دقیقی از آن‌ها ارائه دهد. اگر به آرامی روی صندلی خود نشسته اید و پاهای خود را روی هم قرار داده اید و پای خود را در جهت طرف مقابل خود قرار داده اید، اعتماد به نفس دارید و از گفتگو لذت می برید. در حالی که، اگر گرفتگی نشسته اید یا با پاهای خود بی قرار هستید، به احتمال زیاد احساس ناراحتی می کنید. ذهن شما در آن لحظه باید کاملاً جای دیگری باشد. در طول یک مکالمه، نشستن با پاهای روی هم بی‌علاقه به نظر می‌رسد، به خصوص اگر پای شما به سمت در باشد یا از شخصی که با او صحبت می‌کنید دور باشد. کارشناسان خاطرنشان کرده‌اند که در یک محیط کاری، فردی که با پای ضربدری می‌نشیند، در مقایسه با افرادی که با حرکات باز نشسته‌اند، به احتمال بیشتری ایده‌ها را رد می‌کند، کمتر صحبت می‌کند یا حتی بی‌توجه می‌شود. بدتر از آن، اگر دست‌هایتان را هم ضربدری کنید، نشانه‌ی واضحی از کناره‌گیری شما از مکالمه است.

وضعیت نشستن شماره 4: مچ پا ضربدری: آیا می‌دانستید نشستن با مچ پاهای ضربدری، حالت نشستن رایج خانواده سلطنتی بریتانیا است؟ اگر با مچ پاهای ضربدری بنشینید، شیوه زندگی شاهانه و ملکه مانندی دارید. شما ظریف، ظریف و سر به زیر هستید. شما می توانید در هر شرایطی بسیار با اعتماد به نفس و راحت ظاهر شوید. شما به ندرت پیدا می‌شوید که دچار هراس شوید، با سرعتی که می‌خواهید حرکت کنید مشکلی ندارید. در واقع، شما این توانایی را دارید که به همه اطرافیان خود نیز احساس اعتماد به نفس بدهید. برای رسیدن به اهدافتان سخت و خستگی ناپذیر کار خواهید کرد. جاه طلبی شما مسری است. شما اعتقاد راسخ دارید که سخت کوشی شما به ثمر خواهد رسید. شما شنونده خوبی هستید و اسرار همه را حفظ می کنید. با این حال، شما هرگز اسرار یا حرکت بعدی خود را با کسی دیگر در میان نخواهید گذاشت. شما در مسائل خصوصی خود کاملا مغرور هستید. شما همچنین تمایل زیادی به ظاهر خود دارید. شما ظاهر بیرونی خود را مطابق با مناسبت حفظ می کنید. شما می توانید ناراحتی یا ناامنی خود را به شیوه ای دقیق پنهان کنید. کارشناسان رفتارشناسی و روانشناسان نیز نشان داده اند که نشستن با مچ پا ضربدری نیز در برخی موارد نشان دهنده حالت تدافعی و عدم امنیت است. به عنوان مثال، تحقیقات در اجرای قانون، نیروهای مسلح و زمینه‌های مرتبط نشان داده است که اکثر افرادی که در بازجویی‌ها دارای پاهای ضربدری هستند، میزان بالایی از نگهداری اطلاعات را نشان داده‌اند.

وضعیت نشستن شماره 5: قفل چهار پا: حالت نشستن قفل پا به شکل چهار به نظر می رسد که در حال شکل دادن شکل چهار (شماره 4) با پاهای روی هم رفته، یک مچ پا روی زانو دیگر هستید. اگر در حالت نشستن قفل چهار پا بنشینید، نشان دهنده اعتماد به نفس و تسلط شماست. این روزها بیشتر در بین زنان رایج شده است. با این حال، صرف نظر از جنسیت، اگر با چهار پا روی هم می‌نشینید، در مقایسه با افرادی که حالت‌های نشسته دیگر دارند، غالب، آرام‌تر، با اعتماد به نفس و جوان‌تر هستید. شما در خود امن و راضی هستید. حتی اگر کمبود چیزی را احساس کنید، ذهن و انرژی خود را صرف برآوردن خواسته های خود خواهید کرد. شما اهداف خود را تعیین خواهید کرد و تا زمانی که به آنها دست یابید هوشمندانه کار خواهید کرد. ایجاد شغل و تحصیلات برای شما یک اولویت است. این بدان معنا نیست که شما از جنبه های دیگر زندگی لذت نمی برید، اما همیشه برای حرفه خود سخت کار خواهید کرد، حتی در روزهایی که تمایلی به آن ندارید. همانطور که موقعیت فضای فیزیکی بیشتری را اشغال می کند، افراد با این سبک نشستن نیز عاشق فضا و حریم خصوصی خود هستند. آن‌ها معمولاً اتاق‌های بزرگ‌تر، کمد لباس‌ها یا هر فضای فیزیکی بیشتری را اشغال می‌کنند تا مدعی قلمرو شما شوند. متخصصان رفتار همچنین مشاهده کرده‌اند که افرادی که با شکل چهار می‌نشینند، معتقدند که هر چیزی زمان و مکان خاص خود را دارد. در هر چیزی نظم الهی می بینند. آنها همچنین تمایل زیادی به لباس پوشیدن و ظاهر خوب دارند. با این حال، آنها ماهیت استدلالی یا رقابتی دارند و به احتمال زیاد هر نظری غیر از نظر خود را رد می کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا