پیروزی مس رفسنجان مقابل نفت MIS با 2 گلزن مشابه!


پیروزی مس رفسنجان مقابل نفت MIS با 2 گلزن مشابه!

شاگردان محمد ربیعی برای دومین روز پیاپی توانستند مقابل حریف خود به برتری برسند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان که در دیدار تدارکاتی روز گذشته موفق شده بود آلومینیوم اراک را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست بدهد، عصر امروز هم در یک مسابقه دوستانه دیگر از سد نفت مسجدسلیمان عبور کرد تا نشان بدهد در آمادگی فنی خوبی به سر می‌برد.

شاگردان محمد ربیعی و رضا مهاجری از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره دو دانشگاه تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری ۲ بر یک مس رفسنجان به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان که امروز نخستین بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود را انجام داد، در شرایطی متحمل شکست شد که مثل مس رفسنجان، از تمام بازیکنان خود بهره برد و هر دو سرمربی تصمیم گرفتند بازیکنان‌شان را محک بزنند.

گادوین منشا که برخلاف دیدار مقابل آلومینیوم، امروز از ابتدا در ترکیب مس رفسنجان قرار گرفته بود، توانست گل اول تیمش برابر نفت مسجدسلیمان را بزند و علی کیانی‌فر نیز روی حرکت فراز امامعلی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شاگردان ربیعی به دو گل برسند.

در ادامه نیز علی کیانی‌فر اشتباه خود روی گل دوم نفت مسجدسلیمان را جبران کرد و توانست گلزنی کند، اما در نهایت مس رفسنجان موفق شد به پیروزی ۲ بر یک در مسابقه تدارکاتی امروز برسد.

پیروزی مس رفسنجان مقابل نفت MIS با 2 گلزن مشابه!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین 1403