جیغ بنفش روزنامه آمریکایی از اجرای «سلام فرمانده» در تگزاس


جیغ بنفش روزنامه آمریکایی از اجرای «سلام فرمانده» در تگزاس

نشریه‌ی «هیوستون کرونیکل» در مطلبی با عنوان «ویدئویی که کودکان مدرسه‌ای در هیوستون را به چهره تبلیغات ایرانی تبدیل کرد»، به انتقاد از اجرای سرود سلام فرمانده در خاک آمریکا پرداخته است.

بازتاب گسترده اجرای سرود « سلام فرمانده » توسط دانش‌آموزان مدرسه‌ای در ایالت تگزاس آمریکا ، روزنامه‌ی «هیوستون کرونیکل» را به انتشار مطلبی تند علیه این سرود و همچنین میزان تاثیرگذاری آن بر جامعه آمریکا واداشت.

این روزنامه‌ی آمریکایی، «سلام فرمانده» و اجرای آن به زبان انگلیسی در این کشور را «تبلیغات حکومت ایران در خاک آمریکا» نامیده که باید جلوی آن گرفته شود؛ اقدامی که به نظر می‌رسد با حذف ویدئوی این مراسم از پایگاه یوتیوب آغاز شده است.

این نشریه آمریکایی که تیتر هجمه‌برانگیزِ «ویدئویی که کودکان مدرسه‌ای در هیوستون را به چهره تبلیغات ایرانی تبدیل کرد» را برای گزارش خود انتخاب کرده، اجرای سلام فرمانده در آمریکا را زمینه‌سازی برای اعلام طرفداری از جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده آمریکا دانسته و خواستار برخورد با آن شده است.

جیغ بنفش روزنامه آمریکایی از اجرای «سلام فرمانده» در تگزاس

نویسنده‌ی این گزارش همچنین به سراغ برخی از مقامات محلی در شهر هیوستون رفته تا نظر آنها را درباره‌ی اجرای این سرود در آمریکا بپرسد اما اکثر مصاحبه‌شوندگان با اشاره به مفاهیمی که در «سلام فرمانده» وجود دارد، آن را یک اثر مذهبی معرفی کرده‌اند که با استقبال مسلمانان در سراسر جهان روبرو شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس