مسابقه سراسری “شمیم محرم” برگزار می شود


مسابقه سراسری “شمیم محرم” برگزار می شود

مسابقه شمیم محرم از اول ماه محرم لغایت ۱۲ محرم به همت ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری مسابقه پیامکی سراسری «شمیم محرم» در ماه محرم الحرام با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خبر داد.

وی گفت: این مسابقه به صورت روزانه از اولین روز محرم الحرام لغایت ۱۲ محرم از طریق سایت ستاد اقامه نماز و پرتال مهدویت و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

صالحی افزود: این مسابقه با محتوای هر روز یک کلیپ؛ یک سوال از بیانات و سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند هر روز با مراجعه به سایت www.namaz.ir و www.mahdaviat.ir یا شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، سروش، بله سوالات را دریافت کنند و فقط عدد گزینه مورد نظر خود را بدون هیچ کلمه اضافی و به صورت لاتین به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در پایان در خصوص قرعه کشی و اعلام نتایج نیز گفت: از بین کسانی که پاسخ صحیح مسابقه را ارسال نموده اند روزانه به قید قرعه سه نفر انتخاب و هدایایی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403