روایت رسانه روس از ناکامی آزمون در نجات لورکوزن


روایت رسانه روس از ناکامی آزمون در نجات لورکوزن

رسانه روسیه ای به شکست بایرلورکوزن با درخشش ستاره ایرانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بایرلورکوزن دو روز پیش در جام حذفی آلمان به مصاف تیم دسته سومی الفسبرگ رفت و به شکل عجیبی با نتیجه 4 بر 3 باخت و از دور رقابت ها حذف شد.

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی درخشش خوبی داشت و در نیمه حضورش برای لورکوزن موفق شد دو پاس گل بدهد و بهترین بازیکن تیمش شد ولی در نهایت نتوانست تیمش را از حذف شدن نجات دهد.

روایت رسانه روس از ناکامی آزمون در نجات لورکوزن

در همین رابطه سایت «turkmenportal» روسیه درباره ناکامی ستاره سابق زنیت از نجات تیم آلمانی نوشت: دو پاس گل سردار آزمون بایرلورکون را از حذف شدن از جام حذفی آلمان نجات نداد.

بایر آلمان در اولین بازی رسمی فصل 2022/23 شکست خورد. لورکوزن در دیدار رفت با نتیجه 3 بر 4 نتوانست تیم لیگ سومی آلمان "الفرسبرگ" را شکست دهد.

برای بایرلورکوزن، آدام گلوشک، چارلز آرانگویس و پاتریک شیک گلزنی کردند. سردار آزمون، مهاجم ایرانی پدو پاس گل در بایر انجام داد.

بایرلورکوزن در دور اول رقابت های بوندس لیگا قرار است در 6 آگوست به مصاف بورسیا دورتموند برود. آزمون 27 ساله در 30 ژانویه 2022 از زنیت به بایرلورکوزن پیوست.

آزمون فصل گذشته 11 بازی برای این تیم آلمانی انجام داد و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. قرارداد ایرانی با لورکوزن تا سال 2027 اعتبار دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام