رومینیگه: مانه و دی‌لیخت بازیکنان درجه یکی نیستند


رومینیگه: مانه و دی‌لیخت بازیکنان درجه یکی نیستند

کارل هاینس رومینیگه، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، از ولخرجی این باشگاه برای جذب سادیو مانه و ماتیس دی‌لیخت راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن تابستان پر هیاهویی را پشت سر گذاشت و موفق شد بازیکنان مدنظر یولیان ناگلزمان برای فصل آینده را به خدمت بگیرد.
سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول، با امضای قراردادی به ارزش 32 میلیون یورو از این باشگاه جدا شد تا پیراهن بایرن را در فصل آینده به تن داشته باشد. آنها همچنین 67 میلیون یورو برای جذب دی‌لیخت به یوونتوس پرداخت کردند.
با این که هواداران بایرن از خریدهای این باشگاه بسیار خوشحال هستند اما به نظر می‌رسد که رومینیگه چندان با آنها هم‌نظر نیست و دلیلی برای خوشحالی نمی‌بیند.
او در مطلبی برای Sportbuzzer در این باره نوشت:« چرا حسن صالح حمیدزیچ و همکارانش برای اقدامات اخیر در نقل و انتقالات تابستانی مورد تحسین و تمجید قرار گرفته‌اند؟ صادقانه باید بگویم که من نمی‌توانم به این موج خوشحالی اضافه شوم.»

رومینیگه: مانه و دی‌لیخت بازیکنان درجه یکی نیستند
رییس سابق باشگاه بایرن درباره دلیل ناراحتی‌اش از هزینه‌های انجام شده از سوی این باشگاه اظهار داشت:« با تمام احترامی که برای سادیو مانه و ماتیس دی‌لیخت قائل هستم، باید بگویم که هیچ یک از این دو نفر بازیکنی درجه یک و در کلاس جهانی نیست. البته که مانه عملکرد خوبی در بوندسلیگا خواهد داشت و گل‌هایی برای این تیم به ثمر خواهد رساند اما از نظر من، این بازیکن در سن 30 سالگی با سطح اول فوتبال فاصله دارد. اگر مانه هنوز از شرایط خیلی خوبی برخوردار بود، مطمئنا یورگن کلوپ خیلی سخت برای حفظ او در لیورپول تلاش می‌کرد.»
رومینیگه همچنین درباره دی‌لیخت اضافه کرد:« بدبینی من به دی‌لیخت بیشتر است. او 22 ساله است اما در سه فصل اخیر در یوونتوس موفق نبوده است. او باید پس از آغاز خوبی که در آژاکس داشت بیشتر پیشرفت می‌کرد. من فکر می‌کنم مطرح کردن این ادعا که او رهبر خط حمله بایرن است جسارت زیادی می‌خواهد. آنها باید نیکلاس زوله را حفظ می‌کردند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده