اظهارنظر عجیب رییس سابق بایرن


اظهارنظر عجیب رییس سابق بایرن

رییس سابق باشگاه بایرن‌مونیخ گفت: با تمام احترامی که برای سادیو مانه و ماتیاس دلیخت قائل هستم اما به نظرم هر دوی آن‌ها بازیکنانی در سطح جهانی نیستند.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت گل، کارل هاینتس رومنیگه رییس سابق باشگاه بایرن‌مونیخ با انتقاد از این باشگاه برای اینکه پول زیادی برای خرید سادیو مانه و ماتیاس دلیخت هزینه کرده‌اند، گفت: چرا اخیرا حسن صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه به دلیل نقل و انتقالات تابستانی خود، مورد تحسین قرار گرفته؟ واقعیت این است که من نمی‌توانم به این گروهِ شادی بپیوندم.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای مانه و دلیخت قائل هستم اما به نظرم هر دوی آن‌ها بازیکنانی در سطح کلاس جهانی نیستند. البته مانه در بوندسلیگا خوب عمل خواهد کرد و گل‌های خود را به ثمر خواهد رساند اما اگر من باشم برای یک بازیکن ۳۰ ساله، همچین هزینه‌ای نمی‌کنم.

رومینگه معتقد است که اگر مانه در دوران اوج خود بود، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اجازه خروج مهاجم تیمش را صادر نمی‌کرد.

ملی‌پوش سابق آلمانی فکر نمی‌کند که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اگر مانه در اوج بازی خود بود به ستاره تیمش اجازه نمی داد به این راحتی آنفیلد را ترک کند.

رییس سابق باشگاه بایرن‌مونیخ در خصوص دلیخت نیز گفت: انتخاب دلیخت به عنوان مرد کلیدی دفاع، یک حرکت خطرناک است. باشگاه به جای این کار باید نیکلاس سوله را حفظ می‌کرد. او فقط ۲۲ سال دارد اما در سه فصل گذشته در یوونتوس زمان برای او از دست داده رفته است. او باید بعد از شروع خوبش در آژاکس، بیشتر پیشرفت می‌کرد. فکر می‌کنم خیلی جسورانه است که او را به عنوان رئیس دفاع بایرن معرفی کنیم.

بایرن برای مانه مبلغ ۳۲ میلیون یورو به لیورپول پرداخت کرد و طبق گزارشات قرار است او سالانه حدود ۱۵ میلیون یورو دستمزد بگیرد که او را به یکی از پردرآمدترین ها در آلیانز آرنا تبدیل می‌کند. همچنین دلیخت با مبلغ اولیه ۶۷ میلیون یورو از یوونتوس به قهرمان بوندسلیگا پیوست.

اظهارنظر عجیب رییس سابق بایرن

اظهارنظر عجیب رییس سابق بایرن

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا