اطلاعات جدیدی از داستان و شخصیت های بازی GTA 6 فاش شد


اطلاعات جدیدی از داستان و شخصیت های بازی GTA 6 فاش شد

اخیرا شایعات جدیدی در مورد داستان و شخصیت‌های بازی مورد انتظار GTA 6 منتشر شده که شایعات بلند پروازانه قبلی را تا حدی خنثی می‌کند.توسعه بازی GTA 6 در استودیوهای راکستار سرعت گرفته است. به همین دلیل، این بازی در چند روز اخیر در صدر اخبار دنیای...

اخیرا شایعات جدیدی در مورد داستان و شخصیت‌های بازی مورد انتظار GTA 6 منتشر شده که شایعات بلند پروازانه قبلی را تا حدی خنثی می‌کند.

توسعه بازی GTA 6 در استودیوهای راکستار سرعت گرفته است. به همین دلیل، این بازی در چند روز اخیر در صدر اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی قرار گرفته است. اخیرا گزارشی از بلومبرگ منتشر شده بود که در مورد تغییرات مثبتی که راکستار در سیستم کارمندی و نحوه برخورد با نیروی کار خود ایجاد کرده، صحبت می‌کرد. گفته می‌شود این اصلاحات، تاثیر مثبتی بر توسعه Grand Theft Auto 6 خواهد گذاشت و کیفیت محصول نهایی را ارتقا می‌دهد.

ضمنا در آن گزارش، اشاره شده بود که بازی مورد انتظار راکستار در شهری خیالی با الهام از میامی (که احتمالا وایس سیتی است) و مناطق اطراف آن جریان دارد و شاهد دو شخصیت قابل بازی خواهیم بود که یکی از آن‌ها زنی لاتین است. همچنین ادعا شد که برنامه اولیه این بود که داستان بازی GTA 6 در بخش‌های بزرگی از آمریکای شمالی و جنوبی روایت شود. این ایده‌ی جاه‌طلبانه با اسم رمز «پروژه آمریکا» شناخته می‌شد؛ هرچند که برای جلوگیری از بحران اتلاف کامل منابع و کاهش کیفیت بازی، تقلیل یافت.

اکنون، برخی جزئیات مختصر اما جالب در مورد طرح اولیه‌ی راکستار برای بازی GTA 6 لو رفته است. آنطور که استفان توتیلو، افشاگر معروف می‌گوید، راک استار در ابتدا قصد داشت در مجموع سه شهر و همچنین چهار کاراکتر اصلی را در این بازی بگنجاند.

طبق گزارشات، برنامه فعلی راکستار این است که داستان بازی را فقط در شهر میامی و با دو شخصیت اصلی پیش ببرد و به مرور زمان شهرها و ماموریت‌های بیشتری را به آن اضافه کند. با توجه به موفقیت روز افزون GTA Online و انتشار محتویات داستانی توسط سازندگان، برنامه فعلی راکستار برای بازی GTA 6 کاملا عملی و موفقیت آمیز خواهد بود.

البته به نظر می‌رسد که این بازی در آینده نزدیک منتشر نخواهد شد (احتمالا تا سال 2025). بنابراین احتمالا چند وقتی طول می‌کشد تا در مورد صحت این شایعات مطمئن شویم.

منبعGamingbolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان