باران و رگبار در بیشتر نقاط کشور


باران و رگبار در بیشتر نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ازوقوع رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید موقت در بیشتر استان‌ها و در برخی نقاط گرد و خاک خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور گفت: امروز (۱۱مردادماه) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، بخش‌های شمالی استان تهران، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، شمال و شرق خوزستان و غرب فارس و چهارشنبه(۱۲مردادماه) در برخی نقاط گیلان، مازندران، اردبیل، ارتفاعات تهران، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، شرق خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال شرق کهگیلویه و بویراحمد وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این شرایط جوی پنجشنبه(۱۳مردادماه) برای بخش‌هایی از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان، برخی نقاط چهارمحال و بختیاری، جمعه( ۱۴مردادماه) در شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه(۱۵مردادماه) در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان گفت: در پنج روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۲ مردادماه) صاف و در بعد از ظهر نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و پنجشنبه (۱۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مردادماه) اهواز با دمای ۴۶ و۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...