خرید جدید ربیعی محکم‌تر از آلومینیوم! (عکس)


خرید جدید ربیعی محکم‌تر از آلومینیوم! (عکس)

مدافع مس رفسنجان در تقابل تدارکاتی مقابل آلومینیوم نمایش خوبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی خود را آماده سومین فصل حضورش در لیگ‌برتر می‌کند که آماده‌سازی بهتری نسبت به سال‌های قبل داشته و نفرات بهتری از خط دروازه تا دفاع و حمله جذب کرده تا بتواند جایگاه بهتری از ششمی فصل گذشته به دست بیاورد و در بالای جدول بماند.

مس رفسنجان در شرایطی توانست یک برد پر گل مقابل آلومینیوم و حریفی که همراه آن به لیگ برتر آمده بود، کسب کند که در خط دفاعی این تیم، ایمان سلیمی به‌عنوان یکی از خریدهای جدید محمد ربیعی به میدان رفت و نمایش مطمئن و کم‌اشتباهی در تقابل با مهاجمان و وینگرهای سرعتی حریف داشت.

سلیمی که پس از دوران حضورش درگل‌گهر سیرجان تصمیم به همکاری با مس رفسنجان گرفت، پس از حضور با انگیزه در تمرینات و مسابقات تدارکاتی، برابر آلومینیوم اراک نیز نظم خوبی به خط دفاعی تیمش داد و با دفع توپ و جلوگیری از موقعیت‌های حریف، اجازه نداد از سمت او توپی به سمت دروازه مس برود.

خرید جدید ربیعی محکم‌تر از آلومینیوم! (عکس)

مس رفسنجان که خریدهای پرشماری در خط دفاعی داشته و به دنبال رفع مشکل جدی فصل گذشته در عقب زمین است، امید زیادی دارد با حضور نفراتی مثل سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده و ... شرایط خوبی در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد و آمار گل خورده کمتری ثبت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟