گزینه جانشینی پوگبا در یوونتوس مشخص شد


گزینه جانشینی پوگبا در یوونتوس مشخص شد

پارسینه: یوونتوس قصد دارد لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی و 28 ساله پاری سن ژرمن را با قرارداد قرضی و با گزینه خرید، در فصل تابستان جذب کند.

گزینه جانشینی پوگبا در یوونتوس مشخص شد

یوونتوس قصد دارد لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی و 28 ساله پاری سن ژرمن را با قرارداد قرضی و با گزینه خرید، در فصل تابستان جذب کند.

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به مصدومیت طولانی مدت پل پوگبا، یوونتوس برای جذب یک هافبک جدید اقدام کرده و نام های زیادی در روزهای اخیر برای انتقال به این تیم مطرح شده است. میرالم پیانیچ پس از دوران کابوس وار در بارسلونا خودش را به بیانکونری پیشنهاد داده، اما یوونتوس به دنبال گزینه ای آماده تر است و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد نام لئاندرو پاردس به عنوان هدف شماره یک مکس آلگری مطرح شده است. خود این هافبک 28 ساله نیز پس از اینکه در لیست فروش پاری سن ژرمن قرار گرفته، خواهان بازگشت به سری آ شده است.

پاردس فصل گذشته تنها 14 بازی در لیگ برای پی‌اس‌جی انجام داد و مصدومیت های متوالی باعث شد او فرصت چندانی برای درخشش در تیمش نداشته باشد. حتی انتصاب کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید نیز تغییری در آینده این ستاره آرژانتینی ایجاد نکرده و جدایی پاردس از پاری سن ژرمن قطعی شده است. هدف این هافبک جنگنده قرار گرفتن در لیست نهایی آلبی سلسته برای جام جهانی 2022 است و انتقال به یوونتوس و حضور در ترکیب ثابت می تواند این هدف را محقق سازد.

با مصدومیت پل پوگبا و احتمال دوری طولانی مدت این ستاره فرانسوی از میادین، سرمربی بیانکونری در حال حاضر تنها آدرین رابیو، آرتور ملو و مانوئل لوکاتلی را در اختیار دارد و لئاندرو پاردس احتمالا خیلی زود به ترکیب ثابت مکس آلگری اضافه خواهد شد.

یوونتوس می خواهد این ستاره آرژانتینی را به صورت قرضی با گزینه خرید جذب کند و با توجه با پایان قرارداد او در سال 2024، بعید است پاریس مشکلی با این انتقال داشته باشد. بی تردید این آخرین فرصت باشگاه فرانسوی برای جبران بخشی از 47 میلیون یورویی است که آنها در ژانویه 2019 به زنیت سن پترزبورگ برای جذب پاردس پرداخت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر