حمله شدید مالک لیون به پاری سن ژرمن


حمله شدید مالک لیون به پاری سن ژرمن

مالک باشگاه لیون به شدت از مدیریت پی اس جی انتقاد کرد.

به گزارش رکنا، باشگاه پاری سن ژرمن چندی پیش در ایالت فلوریدا آمریکا اقدام به تاسیس یک آکادمی فوتبال کرد. از متولدین سال های 2004 تا 2011 نیز ثبت نام می شود تا به پرورش علاقه‌مندان به فوتبال در آمریکا کمک کنند. فوتبال در آمریکا ورزش چندان محبوبی نیست و مدیران پی اس جی هدف از تاسیس این آکادمی را کمک به رشد و پیشرفت فوتبال در این کشور عنوان کرده اند. این سیاست اما با انتقاداتی همراه بوده و جان تکستور، مالک آمریکایی باشگاه لیون نیز آن را مضحک دانست.

تکستور که با خرید سهام باشگاه لیون توانست به مالکیت این باشگاه برسد، در مصاحبه با اکیپ و در مورد آکادمی پی اس جی در فلوریدا گفت:« مسخره و مضحک است. پی اس جی در ایالتی که اکثر ساکنان آن لاتین تبار هستند، آکادمی تاسیس کرده ولی به من گفته اند که هیچکدام از بازیکنانی که در این آکادمی حاضر هستند، شانس رسیدن به پیراهن تیم اول پی اس جی را نخواهند داشت. سوال من این است که اگر هیچ بازیکن آکادمی شانس رسیدن به تیم بزرگسالان باشگاه را ندارد، برای چه اینجا هستید؟ هدف‌تان فقط بازاریابی و فروش پیراهن است؟ آنها فقط به پول فکر می‌کنند.»

تکستور ادامه داد:« پی اس جی تبدیل به باشگاهی برای ستاره ها و فوق ستاره ها شده و من از شکل اداره این باشگاه و تصمیماتی که می گیرند، خوشم نمی آید.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...